ایران بزرگترین حامی مقاومت

رهبر جنبش حماس در نوار غزه طی سخنانی در جمع جوانان فلسطینی تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را وادار کند اشغالگران اسرائیلی را به رسمیت بشناسیم، زمان اعتراف به وجود اسرائیل گذشته و امروز از زمان نابودی اسرائیل و محو آن صحبت می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از المنار، «یحیی السنوار» به جوانان فلسطینی که با وی دیدار کرده بودند، قول داد مقاومت فلسطین تمام اسیران را از زندان‌های اشغالگران اسرائیلی آزاد کند.

وی تاکید کرد : آزادی اسیران، مسئولیت ما است و نظامیان (اسیر) رژیم اشغالگر تا زمانی که اسیران ما آزاد نشوند، هرگز روی آزادی را نخواهند دید.

السنوار تاکبد کرد: حماس برای عقد دومین قرارداد وفاداری به آزادگان و آزادی مروان البرغوثی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، حسن سلامه، محمود عیسی، عباس السید، احمد سعدات دبیرکل جبهه خلق و دیگر اسیران قهرمان آمادگی دارد.

رهبر جنبش حماس در نوار غزه خاطر نشان کرد: رابطه حماس با عمق عربی و اسلامی آن، رابطه ای استراتژیک است و ما روابط خود با مصر یا کشورهای دیگر را قطع نکرده‌ایم.

این عضو مطرح جنبش مقاومت اسلامی فلسطین درباره جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : ایران بزرگترین حامی گردان‌های عزالدین قسام(شاخه نظامی حماس) است.

از سوی دیگر، السنوار از کمیته مرکزی جنبش فتح و کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) درخواست کرد جلسات آتی خود را در نوار غزه به ریاست محمود عباس (ابومازن) برگزار کنند.

عضو مطرح حماس تاکید کرد پیروزی حقیقی متعلق به ملت فلسطین است و اگر شکست حماس به خاطر مردم باشد، از نظر ما مانعی ندارد، ما در پشت سر گذاشتن این مرحله جدی هستیم.

کد خبر: 849819

وب گردی

وب گردی