پذیرش ۱۹۸ مقاله از دانشگاههای داخل و خارج از کشور/ بکارگیری فناوری جدید در صنعت برق به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بستر سازی برای انجام برنامه ریزی های اثربخش بهبود روشها بهینه سازی و ایجاد آمادگی در صنعت برق برای ورود فناوری جدید در آینده نه چندان دور و گذر از وضعیت موجود و رسیدن به شبکه های برق هوشمند بی شک مهمترین رهاورد این کنفرانس است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در آیین گشایش سی و دومین کنفرانس بین المللی برق اظهار کرد: بی هیچ تردیدی صنعت برق وادار پژوهشگران و محققان و دانشگاهی است که هر ساله آخرین دستاوردهای علمی خود را در این کنفرانس ارائه کرده و تلاش می کنند روزهای خوبی را به این صنعت رقم زنند. بستر سازی برای انجام برنامه ریزی های اثربخش بهبود روشها بهینه سازی و ایجاد آمادگی در صنعت برق برای ورود فناوری جدید در آینده نه چندان دور و گذر از وضعیت موجود و رسیدن به شبکه های برق هوشمند بی شک مهمترین رهاورد این کنفرانس است.


او تصریح کرد: تحولات و مسائل و موضوعات جدید در صنعت برق در سطح بین المللی و کشورمان دارای آنچنان شتاب و سرعتی است که واجد صدا تحقیق جدید و سلسله وار خواهد بود. به عنوان نمونه پدیده گردوخاک و ریزگردها که در سال گذشته در استان خوزستان به جود آمد.


کردی ادامه داد: از این دست مسائل در صنعت برق ایران فراوان داریم، پدیده رشد مصرف تغییر آب و هوا، اقلیم و نقش آن در مصرف و دهها نمونه دیگر قابل اشاره است.


کردی ارسال ۱۰۹۷ مقاله با مشارکت بیش از ۲۰۰۰ نویسنده داخلی و خارجی از بیش از ۳۰۰ سازمان برای دبیرخانه کنفرانس خبر داد و گفت: تعداد ۳۹۳ مقاله از ۱۴۰ دانشگاه و شرکتهای مختلف پذیرفته شد. ۱۹۸ مقاله پذیرفته شده از دانشگاه های داخل و خارج از کشور است و ۱۹۵ مقاله از شرکتها، شرکتهای برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق و نیروگاه به ترتیب ۴۶، ۶۵ و ۱۴ مقاله پذیرفته شده است.


او افزود: در این سه روز ۲۱۰ مقاله به صورت شفاهی و ۹۸ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهند شد.


کردی خاطرنشان کرد : همچنین ۱۴ سمینار تخصصی با هدف معرفی فناوری جدید در صنعت برق توسط شرکتهای داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
403

کد خبر: 849928

وب گردی

وب گردی