ثبت روزانه بیش از 15هزار تخلف جاده‌ای در کشور/ صرفه جویی روزانه 8 میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح پیمایش

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: روزانه به طور میانگین 15 هزار ثبت تخلف از همه ناوگان از طریق دوربین ها ثبت می‌شود .همچنین تمام سیستم سپهتنا برروی ناوگان است و تذکرات لازم به رانندگان داده می شود ولی نظارت سیستمی در تمام ناوگان ترددها فعال است.

شهرام آدم‌نژاد معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص خدمات دهی به زائرین اربعین گفت: مثل روال گذشته خدمات دهی توسط پایانه های مرزی و حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.

او تصریح کرد: در همین راستا مسیر جاده های دسترسی به سمت عراق از منظر علائم ایمنی ایمن سازی شده است . همچنین192 مجتمع در حوزه پایانه مرزی عراق در حال آماده باش خدمات به زائرین هستند.

آدم نژاد با بیان اینکه امسال تعداد اتوبوس اضافه نشده است گفت: سازمان راهداری تمام ظرفیت کامل اتوبوسها را در اختیار زائرین قرارداده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا قیمت اتوبوسها دوبرابر است اظهار کرد: قیمت ها دوبرابرنشده است قیمت حمل مسافر به مرزها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری حاصل نشده است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در رابطه با بحث پیمایش سوخت رسانی گفت: این موضوع پروژه ای بزرگ بود در همین رابطه داده کاوی انجام شد تا براساس آن سهمیه مناسب به اندازه میزان نیاز در اختیار ناوگان قرار داده شود. به طوری که با اجرای این طرح روزانه 8 میلیون لیتر سوخت صرفه جویی می شود .

آدم نژاد در خصوص ثبت تخلفات و اینکه اتوبوسهایی که ماموریت دارند به زائرین اربعین خدمات رسانی کنند آیا به جی پی اس متصل هستند گفت: روزانه به طور میانگین 15 هزار ثبت تخلف از همه ناوگان از طریق دوربین ها ثبت می‌شود .همچنین تمام سیستم سپهتنا برروی ناوگان است و تذکرات لازم به رانندگان داده می شود ولی نظارت سیستمی در تمام ناوگان ترددها فعال است.

402

کد خبر: 863505

وب گردی

وب گردی