رشیدی: به شفر فرصت دهند؛ می تواند مثبت کار کند/ اجازه بدهند سرمربی در مورد رحمتی و جباری تصمیم بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص شرایط نه چندان خوب تیم آبی پوش پایتخت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: من هر ساله در نمایشگاه مطبوعات حاضر می شوم. امسال هم آمده ام تا پیشرفت رسانه ها را ببینم.

وی با اشاره به شکست استقلال در دربی 85 گفت: شرایط استقلال مناسب نیست. وقتی در کمتر از 10 هفته، 2 سرمربی روی نیمکت می نشینند یعنی اوضاع خوبی را شاهد نیستیم. سرمربی جدید خارجی است و قطعا شناخت کاملی از اخلاق، روحیات و شکل فوتبال بازیکنان استقلال ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به نظر من وینفرد شفر یک مربی پخته و کارکشته است که سابقه حضور روی نیمکت تیم های باشگاهی و ملی متعددی را دارد. به عقیده من اگر به او مهلت دهند، می تواند کارهای مثبتی در استقلال انجام دهد.

رشیدی در پایان، درباره اختلاف سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری با مدیریت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سرمربی پیشین استقلال کار خوبی انجام داد و با جوانگرایی هر چند در ابتدا نتایج خوبی نگرفت اما در ادامه عملکرد خیلی خوبی داشت، تا جایی که نایب قهرمان لیگ برتر شد. نمی دانم چرا علیرضا منصوریان در فصل جدید این بازیکنان را جذب کرد. با این حال معتقدم باید اجازه داد که سرمربی کارش را انجام دهد. اگر او به رحمتی و جباری احتیاج دارد، خودش هم باید پاسخگو باشد. اگر هم آنها را نمی خواهد، خودش باید جواب بدهد. اجازه دهیم شفر خودش بازیکنان را انتخاب کند، نه این که باشگاه تصمیم بگیرد.

604

کد خبر: 863660

وب گردی

وب گردی