انتقادبه اضافه دریافتی‌ها از زائران اربعین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه امروز اعضای این کمیسیون با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور را تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی ایکانیوز حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: آقای ذوالفقاری در این جلسه گزارشی از اقدامات وزارت کشور به منظور تسهیل در سفر زائرین اربعین حسینی به اعضای کمیسیون ارائه داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس نسبت به هزینه‌هایی همچون هزینه صدور ویزا، پارکینگ‌ و حمل‌ونقل زائرین از شهرهای مبدا به شهرهای مرزی انتقادات جدی داشتند و آقای ذوالفقاری نیز در پاسخ به این انتقادات گفت که وزارت کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هزینه‌های این سفر برای مردم به حداقل برسد البته باید به این نکته توجه شود که وزارت کشور تنها متصدی هماهنگی امور مربوط به اربعین نیست و دیگر دستگاه‌ها نیز باید به مسئولیت‌های خود در این حوزه عمل کنند.

حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد با انتقاد از هزینه بالای پارکینک‌های مرزی گفت: در روزهای اخیر گزارش‌هایی به ما رسیده است مبنی بر اینکه ماموران پارکینگ‌های مرزی که هیچ امکاناتی برای خودروهای پارک شده تدارک ندیده‌اند برای هر روز پارک خودرو 5 هزار تومان از مسافران دریافت می‌کنند که این هزینه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: یکی دیگر از هزینه‌های تحمیلی به مردم دو برابر شدن هزینه اتوبوس‌ها به بهانه نداشتن مسافر در مسیر بازگشت است که در این راستا مسئولان وزارت راه باید تدابیری بیندیشند تا هزینه بازگشت اتوبوس‌ها به مردم تحمیل نشود.

منبع: تسنیم

303

کد خبر: 864196

وب گردی

وب گردی