قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان گفت: برای ماندن کشتی کشورمان در سطح اول دنیا احتیاج به پشتوانه و برنامه ریزی در رده های پایه داریم.

حسن رنگرز ، قهرمان رقابت های جهانی 2001 کشتی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: باید برنامه ریزی صحیح و قویتری در سطح رده پایه داشته تا بتوانیم سال های آتی جز تیم های برتر مسابقات جهانی همچنان باقی بمانیم ، خوشبختانه در حال حاضر شرایط کشتی فرنگی مان خوب بوده ولی کشتی آزاد سیر نزولش در یک سال اخیر طی کرده است.

وی افزود: کشتی آزاد باید هر چه سریع تر کادر فنی اش مشخص کند و براساس تفکرات سرمربی و سایر اعضا کادر اعضای تیم ملی مشخص گردد و شاهد تکرار نتایج ضعیف مسابقات جهانی پاریس 2017 ، در پودابست 2018 نباشیم.

رنگرز خاطر نشان کرد: کشتی فرنگی باید با برنامه ریزی مناسب روند به روی رشد خود را حفظ کند و در بار دیگر جز سه اول دنیا در مسابقات جهانی 2018 باقی بمانیم و در نهایت نتایج مناسبی در المپیک 2020 توکیو به دست آوردیم.

وی با اشاره سوابق مدیریتی اش در فدراسیون کشتی و مربیگری اش در داخل و خارج کشور گفت: در حال حاضر فعالیت خاصی در عرصه مدیریت و مربیگری در کشتی نداریم و در حال حاضر به بچه داری مشغول هستم..

لازم به ذکر است حسن رنگرز ، قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان در خرداد ماه سال جاری صاحب دختری به نام هانا شد.

کد خبر: 864279

وب گردی

وب گردی