مومنی: رفتار ناپسند با رحمتی و جباری در شأن استقلال نیست/ تغییراتِ شفر، نیازهای تیم را برطرف نکرده است/ استقلال مشکل مهاجم ندارد، موقعیت گلزنی ایجاد نمی کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در نمایشگاه مطبوعات، درباره این نمایشگاه اظهار داشت: وظیفه ماست که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنیم و من هم سعی می کنم هر سال به اینجا بیایم. نمایشگاه مطبوعات نقش مهمی در توسعه فرهنگی جوانان دارد و کمک می کند دانش عموم جامعه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال استقلال با وینفرد شفر گفت: تغییراتی که در استقلال ایجاد شده، تغییراتی نیست که نیازهای این تیم را برطرف کند. نمی گویم تغییری ایجاد نشده اما مهم ترین تغییری که باید صورت بگیرد در امر استراتژی حمله تیم است ولی برای تحقق این موضوع هنوز اتفاق خاصی در استقلال ندیده ام. شاید خط میانی استقلال، توپ را به خوبی به گردش دربیاورد و بازی مالکانه را به نمایش بگذارد اما این مسئله، یک امتیاز و پوئن برای این تیم نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می شود مهاجمان این تیم بسیار ضعیف هستند، تصریح کرد: استقلال اگر می خواهد به روزهای اوج گذشته برگردد حتما باید استراتژی حمله مناسبی داشته باشد تا بتواند بالا بیاید. در استقلال اصلا موقعیت گلزنی ایجاد نمی شود و در واقع از نظر مهره مشکلی ندارد. زمانی که استراتژی درست تعریف نشود و نتوانید روزنه های نفوذ را پیدا کنید، هر مهاجمی ممکن است در محوطه جریمه قرار بگیرد اما قطعا ناموفق خواهد بود.

مومنی خاطرنشان کرد: استقلال، بازیکنان قابلی دارد که هر یک در تیم های پیشین خود در امر گلزنی موفق بوده اند اما برای اینکه متوجه شویم چرا در استقلال دچار مشکل شده اند، باید از مربیان تیم سوال کنیم. باید دید شرایط تمرینی مناسب نیست یا سرمربی نتوانسته به خوبی برای شاگردانش هدفگذاری کند.

وی با اشاره به اینکه برخی پیشکسوتان استقلال معتقدند با سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری، دو کاپیتان این تیم برخورد مناسبی صورت نگرفته، تأکید کرد: تجربه همیشه ثابت کرده بالاتر از علم است و بهتر می تواند به تیم و مسائل بیرونی کمک کند. اعتقاد دارم جباری و رحمتی، درّ گرانبهای باشگاه استقلال هستند که می توانند کمک زیادی انجام دهند و بازوهای وینفرد شفر و سید رضا افتخاری باشند.

پیشکسوات تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: این دو بازیکن تمام نشده اند اما اگر تمام هم شده باشند، نوع برخوردی که ما و جامعه استقلال با آنها انجام می دهد، خوب نیست. در شأن باشگاه استقلال نیست که چنین رفتار ناپسندی با بازیکنان بزرگ خود که تا دیروز، وزنه های باشگاه بوده اند، انجام دهد. اگر آنها را نمی خواهند، دلیل نمی شود به این دو بازیکن بی احترامی کنند. همه جای دنیا روزی فرا می رسد که دیگر بازیکنی را نمی خواهند اما آیا با آنها اینگونه رفتار می کنند؟ رحمتی و جباری باید درون باشگاه باشند و به سرمربی در جهت رسیدن به اهداف کمک کنند تا هم نیاز خودشان و هم نیاز هواداران برآورده شود.

604

کد خبر: 865088

وب گردی

وب گردی