دستگیری دو سارق فراری توسط پلیس کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری دو سارق فراری توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۴ گرمدره در حین گشت زنی در اتوبان کرج - تهران به دودستگاه خودروی پراید سفید و مشکی مشکوک می شوند.

وی افزود: با توجه به حرکات مشکوک سرنشینان خودروها، توسط مأموران فرمان ایست به آنان صادر می شود که خودروهای مذکور بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت قصد فرار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: پس از استعلام شماره پلاک خودروها مشخص می شود که خودروها سرقتی است که این امر شک مأموران پلیس را به یقین تبدیل کرده و به سرعت برای توقف خودروها هماهنگی لازم صورت می گیرد.

سرهنگ فیروزخواه اضافه کرد: در ادامه تعقیب و گریز در ورودی پارک چیتگر خودروی پراید سفید متوقف و سرنشین آن سوار خودوری پراید مشکی می شود و به سمت متروی چیتگر حرکت می کنند و در نزدیکی ایستگاه مترو پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ می بینند از خودرو پیاده شده و متواری می شوند.

وی گفت: در ادامه مأموران با رعایت موازین قانونی دستور ایست می دهند که با بی توجهی این افراد مواجه شده و سپس اقدام به شلیک تیرهوایی می کنند که باعث توقف یکی از این متهمان می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: اما متهم دیگر به فرمان پلیس بی توجهی نشان داده و با ادامه فرار مأمور پلیس را ناچار به شلیک می کند که پس از اصابت تیر به کمرش متوقف شده و سپس به مرکز درمانی منتقل می شود.

سرهنگ فیروزخواه در گفتگو با مهر گفت: در برسی اولیه مشخص شده که افراد نامبرده از سارقان سابقه دار هستند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

901

کد خبر: 868923

وب گردی

وب گردی