هیچ کشته ای در اسلام آباد غرب نداشتیم/در حال امدادرسانی به مصدومان سر پل ذهاب و ثلاث بابا جانی هستیم

مدیر کل روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب در توضیح خسارات زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه گفت:در شهر اسلام آباد غرب تاکنون هیچ کشته ای اعلام نشده است تنها تعدادی مصدوم سر پایی  وجود داشت که مشکلشان حل شده است.

احسان موثقیان مدیر کل روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب در تشریح آخرین اخبار پیرامون زلزله در این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز گفت:در شهر اسلام آباد غرب تاکنون هیچ کشته ای اعلام نشده است. تنها تعدادی مصدوم سر پایی وجود داشت که مشکلشان حل شده است ولی از شهرستان های سر پل ذهاب و ثلاث بابا جانی مصدومانی به شهر ما اعزام کردند که از شب گذشته تا الان در حال امدادرسانی به این مصدومان هستیم.

وی ادامه داد: اولین میزان زلزله در این شهر 7/3 ریشتر اعلام شده است که در ساعت 21:45 دقیقه دیشب اتفاق افتاده است و پس لرزه هایی در نیمه های شب رخ داده است. در جهت اسکان مردم نیز نیروهای هلال احمر، چادرهایی در سطح شهر بر پا کردند و بیشتر مردم به خانه هایشان برگشتند. تنها تعداد کمی از مردم هنوز در بیرون از خانه هایشان هستند.

موثقیان افزود: تعدادی از منازل نیز تخریب شدند که خوشبختانه فردی در آنجا ساکن نبوده است و الان در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد زخمی های اسلام آباد غرب در دست نیست.

وی ادامه داد: امروز در جلسه ستاد بحران مدیر اداره امور بهداشت و درمان آخرین تعداد رسمی و دقیق تلفات اسلام آباد غرب را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر تمام نیروهای امدادی از سپاه، ارتش، هلال احمر استان در آماده باش کامل به سر می برند و مشکل خاصی در شهر اسلام آباد نداریم و تنها مشکلی که از شب گذشته وجود داشت مصدومان و بیمارانی بودند که از اطراف اعزام می کردند وگرنه در خود اسلام آباد غرب ما مشکلی به لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی چه از لحاظ آمبولانس و ارائه خدمات درمانی پزشکی نداشتیم .

مدیر روابط عمومی شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: هر مصدوم و بیماری که از سر پل ذهاب و اطراف به شهر اسلام آبادغرب اعزام شده اند تمام امکانات پزشکی را در اختیارشان قرار دادیم و تعداد 20 فوتی از مجروحانی که از شهر سر پل ذهاب داشتیم به سردخانه منتقل شدند.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 869952

وب گردی

وب گردی