عدم ثبات مدیریت در استان قزوین نیازمند اصلاح است

استاندار قزوین عدم ثبات در مدیریت را آسیب جدی بیان کرد که نیازمند اصلاح است.

به گزارش ایسکانیوز،عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در نشست با علما و روحانیون استان قزوین اظهار داشت: از ظرفیت علما و روحانیون در زمینه توسعه و ارتقاء سطح دانش در جامعه باید استفاده بهینه کرد و این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: انقلاب دستاوردها و سرمایه‌های بسیاری برای کشور به ارمغان آورد که باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم و برای مقابله با آسیب‌ها و گزندهای در کمین انقلاب تلاش کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به ایجاد امنیت و آرامش باید اولویت نخست مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در جامعه کنونی دشمنان از هر مسیری برای ضربه زدن به انقلاب که باید اینگونه مسائل را جدی بگیریم و در این مسیر علماء و روحانیون نقش به‌سزایی دارند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در فضای اطلاعاتی امروز باید سطح فرهنگی نیز ارتقاء یابد تا شایعه‌پراکنی‌ها و یا اخبار دروغ در زندگی افراد اثر نگذارد.

وی با بیان این مطلب که باید از ظرفیت مساجد به خوبی استفاده کرد، گفت: مساجد محلی برای اعتلای نظام و انقلاب بوده که باید فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در مساجد ارتقاء یابد تا شاهد تربیت جوانان انقلابی باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: روش مدیریتی بنده شنیدن سخنان مخالفان و موافقان و تصمیم‌گیری براساس منافع استان بوده و ایجاد آرامش اولویت نخست است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

زاهدی عدم ثبات در مدیریت را آسیب جدی بیان کرد که نیازمند اصلاح است.

902/900

کد خبر: 870924

وب گردی

وب گردی