تجلیل از احساس مسئولیت اورژانس کشور در امدادرسانی به مصدومان زلزله غرب کشور

عضو هیات رییسه و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای وقوع زلزله 7.3 ریشتری در غرب کشور، با سرپرست سازمان اورژانس کشور تماس گرفتم و دکتر کولیوند به فاصله 15 دقیقه پس از وقوع زلزله، به سمت کرمانشاه حرکت کرد بنابراین احساس مسئولیت اورژانس کشور، قابل تقدیر است.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر اکبر رنجبرزاده در کرمانشاه، گفت: بر اساس اخبار و اطلاعاتی که به ما رسیده، تلاش سازمان اورژانس کشور در سازماندهی و اعزام مصدومان زلزله غرب کشور برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به شهرستانها و استانهای همجوار و تهران، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده و بیمارستانهای کرمانشاه، گفت: با مردم مناطق زلزله زده گفتگو کردیم و آنها از ارائه خدمات فوریت های پزشکی و اعزام بیماران به مراکز درمانی، رضایت داشتند.

نماینده مردم اسدآباد از خدمات دکتر کولیوند در مدیریت و حضور در مناطق زلزله زده از ساعات ابتدایی وقوع این حادثه تا کنون و از همکاری هوانیروز در انتقال مصدومان، تقدیر و تشکر کرد.

دکتررنجبرزاده تصریح کرد: توزیع مایحتاج مردم مناطق زلزله زده غرب کشور مانند پتو، چادر، مواد غذایی و آب آشامیدنی و امکانات مورد نیاز پس از زلرله، باعث گله مندی و نگرانی مردم این منطقه شده بود و انتظار می رفت که هلال احمر، سازماندهی بهتری داشت.

701

کد خبر: 871526

وب گردی

وب گردی