سلیمان آبادی: سپاه  پاسداران 4 بیمارستان صحرایی در منطقه دائر کرده است/ اوضاع بهترشده است

رئیس بیمارستان صحرایی امام حسین کرمانشاه با اشاره به این که سپاه پاسدارن 4 بیمارستان در منطقه دائر کرده است گفت: در ازگله هم بیمارستانی از سوی نیروی زمینی سپاه تشکیل شده است که خدماتی مثل خدمات بیمارستان امام حسین (ع) به مردم ارائه می دهد.

گروه سیاسی ایسکانیوز : از زلزله تلخ منطقه کرمانشاه 5 روز می گذرد با وجود آنکه عمق فاجعه بالا بود اما حضور نیروهای امدادی در منطقه باعث شده است تا شاهد خدمت رسانی به مردم زلزله زده باشیم و در این میان حضور نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش از ساعات اولیه در منطقه زلزله زده کرمانشاه نمایشی از همدلی و همراهی با ملت شریف ایران را به نمایش گذاشتند .

از همین روی سرهنگ پاسدار هدایت سلیمان آبادی رئیس بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد امداد رسانی به زلزله زدگان منطقه کرمانشاه گفت : از همان زمانی که زلزله اتفاق افتاد ما فردا صبح حرکت کردیم و به سرپل ذهاب آمدیم و تا ساعت 12 همان روزکه بیمارستان ما سازه چادری اتوبوسی داشت برپا شد.

وی در مورد بخش های مختلف بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) اظهار داشت: در این جا بخش هایی مانند اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس و بخش های بستری داریم که دارای 32 تخت است.

سلیمان آبادی با اشاره به این که کار خود را از فردای روز زلزله شروع کرده اند ابراز کرد: در این جا تخصص های داخلی، ارتوپدی، طب و اورژانس، قلب و عروق، جراح عمومی، متخصص بیهوشی و پزشک عمومی را برای دادن خدمات در اختیار داریم.

رییس بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) ضمن تأکید بر این که کل کادر به کار گرفته شده در این بیمارستان از نیروی زمینی سپاه پاسداران هستند گفت: تا کنون 1400 نفر مراجعه کننده داشتیم که کارهای پزشکی آن ها انجام شده است.

وی در مورد برنامه ای که برای روز های آتی خواهند داشت بیان کرد: این عمل بستگی به تصمیماتی دارد که گرفته می شود.

سلیمان آبادی با اشاره به این که سپاه پاسدارن 4 بیمارستان در منطقه دائر کرده است گفت: در ازگله هم بیمارستانی از سوی نیروی زمینی سپاه تشکیل شده است که خدماتی مثل خدمات بیمارستان امام حسین (ع) به مردم ارائه می دهد.

رئیس بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) اظهار داشت: بیمارستان دیگری هم از اصفهان آمده که برای نیروی زمینی سپاه است و در دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به این که نیرو به اندازه کافی داریم در مورد ادامه روند امداد رسانی توسط بیمارستان امام حسین (ع) بیان کرد: برای ادامه روند کار ما تصمیم گیرنده نیروی زمین سپاه است تا با مشورت استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان اقدامی را اتخاذ می کنند.

سلیمان آبادی با اشاره به روند امداد رسانی گفت: مردم آرام ترند و اوضاع بهتر شده است مشکلاتی در مورد چادر، پتو و شیر خشک داریم.

رئیس بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) با اظهار این که مشکل خاص نداریم تاکید کرد: مشکلات درمانی به صورت روان برطرف شده است، چون مجموع دانشگاهی هم کمک کرده و اورژانس شهر فعال بوده و بیماران به خوبی اعزام شدند.

303

کد خبر: 872202

وب گردی

وب گردی