آغاز ششمین نشست کارشناسان هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان

ششمین نشست کارشناسان هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان، ششمین نشست کارشناسان هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با محوریت " فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک" با حضور مهرمحمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، تاجفر، سرپرست مرکز هوشمند سازی دانشگاه دوشنبه 29 آبان 96 در مجتمع آدینه برگزار شد.

در این نشست، تاجفر طی سخنانی به ارائه گزارشی از روندها و چالش های اقدامات انجام شده و در دست اجرای مرکز هوشمند سازی پرداخت.

وی راه اندازی سامانه گلستان و افزودن ظرفیت های جدید بر اساس نیاز های مرتبط حوزه های مختلف دانشگاه از جمله آموزش، پژوهش و دانشجویی اشاره کرد و گفت: همچنین پیاده سازی داشبورد مدیریت از دیگر اقدامات مرکز هوشمد سازیبود که پس ازجلسات مکرر، نیازهای همکاران و مدیریت ها احصاء و برای توسعه و بومی کردن برای دانشگاه اقدام شد.

سرپرست مرکز هوشمند سازی همچنین از تشکیل کارگروه برای تبیین و راه اندازی سیستم مالی و اداری جدید دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: افتتاح ایمیل برای دانشجو معلمان، اعضای هیئت علمی و پرسنل دانشگاه با افزایش ظرفیت و کاربری آسانتر از دیگر اقدامات این حوزه بود.

وی در ادامه افتتاح اتاق سرور، طراحی پروژه سجفا برای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ایجاد سیستم پرسمان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بارگزاری 70 هزار پرسش رایج، ایجاد صفحه شخصی اساتید با هدف فراهم کردن بستر ارتباطی با دانشجو معلمان را از دیگر اقدامات مرکز هوشمندسازی عنوان کرد.

تاجفر با اشاره به راه اندازی شبکه اجتماعی شمیم ویژه دانشجو معلمان، ارائه محتوای آموزشی مورد نیاز دانشجویان و جذب ونگهداشت دانشجومعلمان حتی پس از دانش آموختگی به منظور ایجاد ارتباط ، تولید محتوا و انتقال تجربیات را از اهداف راه اندازی این شبکه برشمرد.

وی از آموزش ضمن خدمت 2500 نفر ازپرسنل دانشگاه طی تفاهم نامه با سازمان مدیریت خبر داد و گفت: علاوه بر آن همچنین تلاش می کنیم تا 10 هزار دانشجو معلم را تحت این تفاهم نامه آموزش دهیم.

سرپرست مرکز هوشمند سازی در ادامه تصریح کرد: تولید محتوای آموزشی برای مهارت آموزان ماده 28 از دیگر تلاش های این مرکز در تابستان گذشته بود.

وی ایجاد کلاس های هوشمند در مراکز دانشگاه فرهنگیان برای ایجاد زمینه کسب تجربه دانشجو معلمان در برخورداری از کلاس های هوشمند، پوشش پردیس ها و مراکز با اینترنت پرسرعت را از برنامه های این مرکز در سال جاری دانست.

تاجفر در پایان با تاکید بر اهتمام مرکز هوشمندسازی در بازدید از استان ها به بیان مطالبی در خصوص چگونگی هزینه کرد منابع مالی هوشمند سازی و بهبود آن، تجهیز سایت های کامپیوتری دانشجویی پرداخت.

لازم است ذکر شود ششمین نشست کارشناسان هوشمند سازی به مدت سه روز از دوشنبه 29 آبان آغاز و تا چهارشنبه 1 آذر ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 874629

وب گردی

وب گردی