سنجش میزان اثربخشی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی /تدوین 3 هزار نسخه کتاب با عنوان شهدای آذربایجان غربی

رئیس کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی اظهار کرد: سنجش میزان اثربخشی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی به همت کمیته علمی و پژوهشی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکا نیوز از ارومیه دکتر عزیز جوان پور در یادواره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی که در محل دانشگاه ارومیه برگزار شد با اشاره به بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی تصریح کرد: سنجش میزان اثربخشی کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی در حال انجام است.
وی افزود: تدوین 3 هزار نسخه کتاب با عنوان شهدای آذربایجان غربی، تحلیل ۱۰ هزار نامه دانش آموز به شهدا، پروژه نظرسنجی کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی در میان اقشار و آحاد مختلف مردم، چاپ ۲۵ مقاله با موضوعات نقش رسانه های جمعی در تبیین نقش دفاع مقدس و تبیین الگو های دفاع مقدس بخشی از اقدامات مهم این کمیته در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی بوده است.
دکتر جوان پور با تقدیر از مشارکت دانشگاه های استان در برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت، فرهنگی است که بدنه دانشجویی و فضای آموزش عالی برای رسیدن به آرمان های بلند به آن نیازمند است به همین منظور این کنگره برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دانشجو، این ستارگان آسمان گمنام دانشگاه ها و الگوسازی از آن ها برگزار می‌شود.
رئیس هیات امنای موسسه یادمان ولایت در ادامه این مراسم با بیان اینکه اندیشه مقاومت تداوم بخش انقلاب است تاکید کرد: اندیشه مقاومت به انقلاب اسلامی تدوام می‌بخشد و مقاومت لازمه پیروزی است.
دکتر سید محمد حسینی با اشاره به اینکه دشمنان با اختلاف افکنی سعی در ایجاد تفرقه میان امت اسلامی هستند گفت: دشمن برای دستیابی به این اهداف نیروهایی با ظاهر اسلام و باطن شیطانی تربیت می‌کند.
وی همچنین با اشاره به نقش عربستان در ایجاد اختلاف در منطقه تصریح کرد: آل سعود در جدیدترین طرح خود به دنبال آشوب در لبنان بود که با هوشیاری نیروهای حزب الله خنثی شد.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است همایش علمی این کنگره در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار و در پایان از 3 مقاله برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 875176

وب گردی

وب گردی