قبیله‌سالاران ساکت نمی‌نشینند

هجمه‌های این روزها به دکتر علی‌اکبر ولایتی از یک سو به دلیل اطلاعی که از زحمات و دغدغه‌های ایشان برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی و بریدن دست برخی گروه‌های منفعت‌طلب از این سرمایه ملت دارم، بسیار تاسف‌برانگیز است اما این ماجرا را به نحو دیگری نیز می‌توان تفسیر کرد که از قضا نتیجه‌ای امیدبخش از آن استخراج شود .

به لطف الهی عملکرد آقای دکتر ولایتی برای حفاظت از سرمایه‌های دانشگاه متعلق به ملت به میزانی برای گروه‌های قبیله‌سالار و منفعت‌گرا سنگین تمام شده و «موثر افتاده است» که شبکه‌ای از امکانات میدانی، رسانه‌ای و جناحی خود را برای متوقف کردن آن و ضربه زدن به شخصیت دکتر ولایتی به کار گرفته‌اند.

دکتر ولایتی امروز در ۷۲ سالگی در سنی که می‌توانست بازنشسته باشد و در کنار خانواده خود استراحت کند، هر چه در وسع و توان خود دارد برای خدمت به نظام و مردم به کار گرفته و بارهای زمین مانده‌ای که بعضا دیگران از به مقصد رساندن آن شانه خالی کرده‌اند، به دوش می‌کشد.

در همه جای دنیا رسانه‌های آن کشور می‌کوشند تا از شخصیت‌های برجسته خود تجلیل و تقدیر کنند اما جای تاسف است که برخی رسانه‌ها در کشور با فهرست کردن عضویت در چند انجمن و مجمع علمی و فرهنگی که ممکن است سالی یک بار هم تشکیل نشوند می‌خواهند چهره یکی از این سرمایه‌های انقلاب و نظام را در جامعه تخریب کنند.

از رسانه‌ها و جریانات ضدانقلاب چیزی جز تخریب دکتر ولایتی و سایر شخصیت‌هایی که خود را وقف انقلاب کرده‌اند نمی‌رود اما سوال اینجاست که رسانه‌های داخلی چرا با تکنیک‌های سطحی و از طریق اغوای مخاطب با ارائه اطلاعات بی‌ربط چهره‌های علمی و سیاسی برجسته کشور را تخریب می‌کنند. بدون تردید این حملات معنادار است و هر کجا میزان تاثیرگذاری دکتر ولایتی افزوده شده عده‌ای سعی کرده‌اند ایشان را وادار به عقب‌نشینی کنند.

منبع: فرهیختگان

کد خبر: 877556

وب گردی

وب گردی