لایحه بودجه سال آینده 19 آذر تقدیم مجلس می‌شود

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: لایحه بودجه سال آینده 19 آذر تقدیم مجلس می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 19 آذر لایحه بودجه سال 97 توسط رئیس‌جمهوری به مجلس تقدیم می‌شود، گفت: مهلت قانونی دولت برای تقدیم لایحه بودجه 15 آذر است اما با توجه به اینکه این روز تعطیل رسمی است، ما سه تاریخ 16 آذر، 18 و 19 آذر را به مجلس پیشنهاد دادیم و مجلس نیز روز یکشنبه 19 آذر را برای تقدیم لایحه بودجه انتخاب کرد.

امیری اظهار داشت: امسال نیز مانند سنوات قبل لایحه بودجه در موعد قانونی تقدیم مجلس می شود، مسئولیت جزئیات لایحه بودجه بر عهده سازمان برنامه و بودجه است و رویکرد جهت‌گیری‌های آن متعاقبا توسط آقای نوبخت ارائه خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در پاسخ به موضوع برگزاری جلسات مستقیم وزرا با مردم خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مستقیم وزرا با مردم موضوع جدیدی نیست و مدتی است که آقای جهانگیری اعلام کرده‌اند که اعضای دولت اوقاتی را به عنوان ملاقات عمومی داشته باشند، من نیز این جلسات را دارم.

وی بیان داشت: وزرا و اعضای دولت در قالب سفرهای استانی مشکلات و درخواست‌های مردم را می‌شنوند و به آنها توجه می‌کنند. در تهران نیز این اقدام انجام می‌شود و در مجموع آثار خوبی به همراه دارد.

کد خبر: 877953

وب گردی

وب گردی