سپاهان یک  ـ استقلال خوزستان یک /طلسم ادامه دار دقیقه نود سپاهان

سپاهان در حالی که بیشتر صاحب توپ و میدان بود باز هم در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرد تا کرانچارو تیمش باز در کسب پیروزی ناکام بماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سپاهان به عنوان پر افتخار ترین تیم لیگ برتر و استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و نیاز مبرمی به دشت هر سه امتیاز این بازی دارند تا پیش از پایان یافتن نیم فصل نخست به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهند؛ البته فارغ از شرایط جدولی این بازی به واسطه اتفاقات فصل گذشته بین ویسی و باشگاه سپاهان می تواند حکم یک نبرد انتقامی را برای سرمربی استقلال خوزستان داشته باشد که همواره اعتقاد داشت کنار گذاشته شدن او از سپاهان فنی نبوده است.

پنجشنبه 9 آذز

ورزشگاه: نقش جهان

ساعت:15:15

تیم داوری: روح اله شریفی – سعید علی نژادیان – حسن انتظاری – علی میرغفاری – ناظر: رسول فروغی

سپاهان:
مهدی صدقیان، حسن جعفری، مهدی رحیمی،‌ سیاوش یزدانی، سعید آقایی، سرلک، علی کریمی، حسین‌پاپی(70-مهرداد محمدی)، جلال الدین علی محمدی،مروان حسین(46- رضا میرزایی) و ساسان انصاری
سرمربی: زلاتکو کرانچار

استقلال خوزستان:
وحید شیخ‌ویسی، مهرداد پورابوالقاسم، موسی کولیبالی، محمدعلی فرامرزی، عقبل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، سعید زارع، یونس دلفی، طالب ریکانی(59- وحید نامداری) و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل:

یک بر صفر سپاهان(جلال علی محمدی): در دقیقه 74 علی کریمی روی خط محوطه جریمه توپ ربایی عالی انجام داد و جلو رفت؛ او از گوشه محوطه توپ را به داخل شش قدم فرستاد و علی محمدی با یک بغل پای خوب دروازه استقلال خوزستان را گشود.

دقایق حساس

دقیقه 2: ضربه حسین پاپی با پای چپ از کنار دروازه وحید شیخ ویسی عبور کرد.

دقیقه 7: ارسال کرنر روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر علی کریمی همراه شد اما توپ به بیرون رفت.
دقیقه 12: ضربه ایستگاهی خوب حکیم نصاری بازیکن استقلال خوزستان را صدقیان عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 16: ارسال حسن جعفری روی دروازه استقلال خوزستان با اشتباه پورابوالقاسم همراه شد و توپ جلوی مروان حسین افتاد اما او نتوانست ضربه نهایی را برای بازکردن دروازه بزند.

دقیقه 20: ضربه فوق العاده حسین پاپی به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به زمین برگشت.
دقیقه 25: ساسان انصاری با حرکتی زیبا به گوشه محوطه جریمه استقلال خوزستان رفت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما هم تیمی هایش نتوانستند ضربه نهایی را بزنند.
دقیقه 27: ضربه خطرناک عقیل کعبی راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد و به بیرون رفت.

دقیقه 33: ضربه محکم جلال علی محمدی را وحید شیخ ویسی با مشت برگرداند.
دقیقه 35: وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان در دو صحنه به زیبایی ناجی تیمش شد و نگذاشت ضربات ساسان انصاری و مروان حسین به ثمر بنشیند.
دقیقه 38: ضربه سر زیبای سیاوش یزدانی تیر افقی دروازه استقلال خوزستان را به لرزه در آورد.

دقیقه 53: ساسان انصاری توپ را عالی جلو برد و آن را به علی کریمی سپرد؛ هافبک ملی پوش سپاهان قصد داشت از پشت محوطه با ضربه ای فنی دروازه را باز کند اما توپش راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 63: برخورد عقیل کعبی با سیاوش یزدانی در محوطه جریمه استقلال خوزستان باعث سرنگونی دو بازیکن شد. در حالی که یزدانی اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور اعلام خطا به سود تیم اهوازی کرد.

دقیقه 69: حرکت تیمی خوب بازیکنان سپاهان به علی محمدی رسید؛ او در موقعیت تک به تک با شیخ ویسی توپ را به سینه دروازه بان استقلال خوزستان کوبید و کرنر گرفت.

شرح بازی در نیمه اول:

توپ و میدان بیشتر در اختیار سپاهان است اما مقاومت مدافعان استقلال خورستان تا این لحظه مانع از فرو ریختن دروازه آبی پوشان شده است.

شرح بازی در نیمه دوم:

سپاهان در نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول مالک توپ و میدان بود و در دقیقه 73 توسط جلال الدین علیمحمدی موفق به گلزنی شد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 89 موفق شد توسط وحید نامداری بازی را به تساوی بکشاند.

مرد میدان:

وحید نامداری از استقلال خوزستان

بازی از نگاه سکو ها

در دقایق ابتدایی مسابقه کادرفنی استقلال خوزستان بازیکنان این تیم را به کنار زمین فراخواند و ثانیه هایی با آنها صحبت کرد که این موضوع باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان با اعضای کادرفنی سپاهان برخورد بسیار گرمی داشت.
برخی از بازیکنان سپاهان قبل از مسابقه به سمت عبدالله ویسی رفتند و با سرمربی سابق شان خوش و بش کردند.

606

کد خبر: 878271

وب گردی

وب گردی