امروز آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

مطابق اعلام مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۳۱ هزار نفر در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری تاکنون ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکر ساسری از روز ‌شنبه ۴ آذر‌ ماه آغز یافته و تا امروز ‌شنبه ۱۱ آذر ‌ماه ۱۳۹۶ ادامه دارد.سازمان سنجش در اطلاعیه ای از داوطلبان خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌ه 32670058-026 تماس بگیرند.

گفتنی است داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز هستند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت‌نام آزمون سراسری در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آذر ماه سال ۱۳۹۶ (به مبلغ دویست هزار ریال) با شماره سریال ۱۲ رقمی را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایند.

همچنین داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز هستند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت‌نام آزمون سراسری در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آذر ماه سال ۱۳۹۶ (به مبلغ دویست هزار ریال) با شماره سریال ۱۲ رقمی را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایند.

کد خبر: 878565

وب گردی

وب گردی