دکتر ولایتی: آمریکا به زودی از رقه هم اخراج خواهد شد

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: امریکایی ها ۱۲ پایگاه در سوریه زده اند و قرار است شمار نیروهایشان را به ۱۰ هزار نفر برسانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ، دکترعلی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در همایش "طلوع حقیقت" گفت: این همایش در تبین بخشی از اقداماتی است که رهبر انقلاب در جهت تقویت اسلام و انقلاب داشته اند.
وی افزود: ما برای این که ریشه های تفکر مجاهدانه ای که رهبر انقلاب داشته اند ابتدا باید زندگی ایشان را قبل از انقلاب مورد بررسی قرار دهیم.
ولایتی ادامه داد: رهبری قبل از انقلاب به غیر از توجه به انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به خارج از کشور و جهان اسلام داشتند؛ کتابی که ایشان در خصوص نقش مسلمانان در آزادی هند نوشته اند نمونه ای اقدامات وی است‌.
مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبری انقلاب تاکید داشتند که اسلام در خارج نیز مبارزان بزرگی دارند و نباید ما منحصر به داخل کشور باشیم‌‌.
وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب میان داعیان و مدافعان اسلام از لحاظ این که شیعه هستند و یا سنی هیچ گونه تفاوتی قائل نبودند.
ولایتی تاکید داشت: رهبر انقلاب در زمان ریاست جمهوری خود، تلاش زیادی در جهت وحدت میان مسلمانان در افغانستان داشتند؛ نقش رهبری در زمان ریاست جمهوری در جهت وحدت میان نهضت های اسلامی بسیار پررنگ و موثر بود.
وی اظهار داشت: بدون تردید برجسته ترین شاگرد حضرت امام که برای رهایی جهان اسلام از چنگال استعمار گران تلاش کرد مقام معظم رهبری بود.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اضافه کرد: ۲ نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی کار ابتکاری بسیار مهمی بود؛ زیرا که حاکمان غربی در جهت تفرقه میان مسلمانان و همچنین نشان دادن چهره خشن علیه اسلام در حال تلاش هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد : امریکایی ها 12 پایگاه در سوریه زده اند و قرار است شمار نیروهایشان را به 10 هزار نفر برسانند اما بدانند که شکست خواهند خورد، آنها میخواهند رقه را برای خودشان نگه دارند اما بدانند بزودی از رقه هم اخراج خواهند شد، همانطور که خیال میکردند میتوانند در بوکمال بمانند که از آنجا هم اخراج شدند.
وی افزود: دشمن در بین مسلمین تفرقه ایجاد کرده و یک بلک واتر شرقی تشکیل داده تا پول بگیرند و آدم بکشند.
ادامه دارد...

کد خبر: 879416

وب گردی

وب گردی