امیدواریم شاهد تحول علمی و معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با تاکید بر اینکه دانشگاه باید عالم‌ساز و آدم‌ساز باشد، گفت: امیدواریم با ریاست دکتر فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد یک تحول علمی و معنوی در این دانشگاه باشیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی با تبریک اعیاد ربیع‌الاول، هفته وحدت و روز دانشجو، در مسجد فاطمه الزهرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، با بیان اینکه دکتر فرهاد رهبر به خوشنامی در کشور معروف است، اظهار داشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس جدید واحد سمنان هر دو سمنانی هستند و امیدواریم که این دو بزرگوار دست به دست هم بدهند تا تحول بیشتری در استان سمنان شاهد باشیم.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه دانشگاه محیط کسب علم و دانش است، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ دانشجو باید در محیط دانشگاهی سازندگی علمی و فکری و اخلاقی داشته باشد و زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می شود، برای اسلام و جامعه مفید باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه دانشگاه باید عالم‌ساز و آدم‌ساز باشد، گفت: آنچه انسان را می سازد، اخلاق و معنویت است و اخلاق دانشجویان باید اسلامی باشد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در پایان گفت: امیدواریم همه مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی که دانشجویان زیادی دارد، عنایت ویژه داشته باشند و کمک کنند این دانشگاه، دانشگاهی ممتاز باشد.

کد خبر: 879618

وب گردی

وب گردی