نتایج مسابقه نقاشی «های‌وینکا» اعلام شد

دیپلم‌های افتخار شانزدهمین نمایشگاه سه سالانه‌ی نقاشی کودکان «های وینکا»‌ی کشور فنلاند به کودکان و نوجوانان ایرانی تعلق گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، این نمایشگاه با موضوع «با یکدیگر» در سال 2017 برگزار شد و کودکان و نوجوانان ایرانی توانستند 9 دیپلم افتخار آن را نصیب خود کنند.

براساس این خبر، «هستی مواساتی» 7 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان و «سپیده سروری» 11 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون امیدیه هر دو در استان خوزستان موفق به دریافت دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شدند.

برهمین اساس، «هانیه پرندینی» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره هفت کانون در استان کرمانشاه، «فریناز چمنی» 13 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون ابوموسی در استان هرمزگان، «علی صامتی» 9 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون قاین در استان خراسان‌جنوبی و «تینا فتحی» 14 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون جاورسیان در استان مرکزی دیگر کودکان و نوجوانانی بودند که دیپلم افتخار این نمایشگاه سه سالانه را دریافت کردند.

در عین حال، «آتنا نیکو‌سرشت» 8 ساله، «آکو پرویزی» و «احمدرضا آزادی‌پور» 6 ساله هر سه از آموزشگاه خانه‌ی خورشید در استان کرمانشاه نیز دیپلم افتخار این رقابت را به خود اختصاص دادند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 10 اثر (حداکثر آثار ارسالی تعیین شده از طرف مسابقه) در این مسابقه شرکت کرده بود.

6 هزار و 800 اثر از 66 کشور جهان به شانزدهمین نمایشگاه سه سالانه‌ی نقاشی کودکان «های وینکا»‌ی کشور فنلاند در سال 2017 ارسال شده بود.

503

کد خبر: 879744

وب گردی

وب گردی