طرح عیدانه کتاب در کتابشهر آغاز شد

به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) طرح عیدانه کتاب کتابشهرهای ایران از امروز در بیش از ۴۰ شعبه کتابشهر ایران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، حامد شفیق مدیرعامل کتابشهر ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از بحث‌های ما در طول بیش از یک دهه فعالیت این بود که تهیه محصولات فرهنگی ویژه خانواده، منطبق بر سلیقه مشتری و به صورت طبقه­‌بندی و سهولت دسترسی باشد.

وی افزود: وقتی کودکی از یک خانواده که شامل پدر، مادر و فرزندان است، وارد کتابشهر می‌شود و کتاب مناسب با سنش می‌خواهد، او را به قسمت کتاب کودک و وقتی اسباب‌بازی و بازی فکری می‌خواهد به قسمت مربوطه راهنمایی کنیم و به همین ترتیب تلاش می­‌کنیم برای همه اعضای این خانواده متناسب با سن و سلیقه­‌اش، اقلام فرهنگی مورد نیاز را تهیه و عرضه کنیم؛ حال چقدر کتابشهر به این هدف‌گذاری نزدیک شده باید شهروندان قضاوت کنند.

شفیق با بیان اینکه طرح عیدانه کتاب شعبه‌های کتابشهر ایران، مستقل از طرح عیدانه خانه کتاب است، گفت: شعبه‌های کتابشهر ایران در سراسر کشور با هدف تسهیل دسترسی شهروندان علاقه‌مند به کتاب و اقلام فرهنگی و همچنین ترویج کتاب به مثابه یک هدیه نفیس فرهنگی، به مدت دو سال است که طرح‌­های ویژه فروش کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین بهاریه، عیدانه و ویترین مذهبی در ایام و مناسب­ت‌های مذهبی و ملی اجرا کرده است، که نمونه اخیر آن، ویترین سه‌گانه کتاب‌های مرتبط با ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید بود.

وی افزود: شهروندان از امروز (دوشنبه ۱۳ آذر) تا پایان هفته (جمعه ۱۷ آذر) می‌­توانند با حضور در شعبه‌های مختلف کتابشهر ایران از تسهیلات ویژه خرید کتاب و اقلام فرهنگی عیدانه کتاب با تخفیف­­‌های ویژه برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این طرح و پراکندگی جغرافیایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتابشهر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

کتابشهر ایران به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه­های زنجیره­‌ای کتاب و اقلام فرهنگی از سال ۸۳ تا به امروز، با شعار اصلی «کتابشهر، کتاب‌فروشی خانواده ایرانی» بیش از ۴۰ شعبه در اقصی نقاط ایران دایر کرده است.

502

کد خبر: 880235

وب گردی

وب گردی