پارس جنوبی جم یک - مشکی پوشان صفر/ رستگاری در دقایق پایانی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خانه مقابل مشکی پوشان پیروز شد و بدون احتساب دیگر بازی ها، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه شنبه) مقابل مشکی پوشان مشهد قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

پارس جنوبی جم

محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی(87- احسان اسدزادی)، مجید علیاری(66- احسان تاییدی)، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی.
سرمربی: مهدی تارتار

مشکی پوشان

محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری(68- محمدرضا خرسندنیا)، محسن آقایی، سجاد دانایی، رضا شربتی، مصطفی احمدی، امیرحسین صالحی، حسین بادامکی(82- سبحان خاقانی)، محمدمهدی عسگری، امیرمحمد پناهی و روح‌الله سیف‌اللهی.

سرمربی: رضا عنایتی

استادیوم: تختی جم/ تماشاگر: 4 هزار نفر

داور: شاهو اصلانی؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی، امیر مبشر و یاسر همرنگ/ ناظر: حسین خانبان

اخطار

رضا شربتی(78) از سیاه جامگان

علی دشتی(86) از پارس جنوبی

شرح بازی

هر دو تیم در لحظات ابتدایی مسابقه بازی سرعتی را در دستور کار قرار داده بودند و توپ گردش زیادی در زمین هر دو تیم داشت اما به مرور زمان بازیکنان بیشتر در میانه زمین کار می‌کردند. حضور محمدی‌مهر و تیموری در گوشه‌های خط دفاعی پارس جنوبی موجب شده بود بیشتر تاکتیک این تیم روی ارسال این دو بازیکن باشد که نتیجه‌ای در پی نداشت. سیاه جامگان نیز که بیشتر چشم به ضد حملات داشت، تنها دو موقعیت بی‌نتیجه روی دروازه پارس جنوبی به وجود آورد اما پنالتی ثانیه های پایانی، 3 امتیاز را برای میزبان به ارمغان آورد.

لحظات حساس

دقیقه 4: ارسال تیموری از جناح چپ و روی ضربه آزاد را علیاری با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه سیاه‌جامگان به اوت رفت.
دقیقه 9: شوت روی پای سیف‌اللهی از پشت محوطه جریمه را فروزان با شیرجه و دو دست دفع کرد.
دقیقه 13: پاس بلند محمدی‌مهر از زمین خودی به پشت مدافعان سیاه‌جامگان را صالحی از زاویه بسته شوت زد که توپ او را عین‌افشار راهی کرنر کرد.
دقیقه 24: شوت نانگ دقت لازم را نداشت ولی در حال رسیدن به صالحی بود که عین‌افشار با خروج از دروازه توپ را جمع کرد.
دقیقه 31: نورمحمدی بهترین فرصت را داشت تا سانتر دقیق تیموری از سمت چپ زمین را در محوطه 6 قدم تبدیل به گل کند که شوت او راهی اوت شد.
دقیقه 35: عین‌افشار روی ارسال محمدی‌مهر با خروج از دروازه توپ را دفع کرد و در ادامه نیز ضربه سر علیاری را جمع کرد.
دقیقه 37: علیاری به خوبی توپ را به محوطه جریمه سیاه جامگان سانتر کرد که عین‌افشار مجددا روی توپ تاثیر گذاشت.
دقیقه 40: صالحی از خروج عجیب و ناموفق عین‌افشار استفاده کرد و در سمت راست زمین او را جای گذاشت ولی ارسال کوتاه او، بعد از ضربه نانگ به عسگری برخورد داشت و به کرنر رفت.
دقیقه 42: شوت روی پای چپ نانگ ضرب لازم را نداشت و بعد از برخورد به آقایی راهی کرنر شد.
دقیقه 44: پس از پرتاب اوت محمدی‌مهر توپ به نانگ رسید اما ضربه او برگشت داده شد و در ریباند هم شوت محکم تیموری با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه سیاه جامگاه به اوت رفت.
دقیقه 2+45: پورامینی و تیموری با حرکت عجیبی روی ضربه آزاد با عبور از روی توپ به یکدیگر برخورد کردند که در ادامه شوت محمدی‌مهر بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان سیاه جامگانی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 3+45: سانتر محمدی‌مهر و ضربه سر تیموری را عین‌افشار به راحتی جمع کرد.
دقیقه 4+45: پاس در عمق سیف‌اللهی و ضربه کم قدرت زمینی عسگری را فروزان با کف دست دفع کرد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.
دقیقه 62: بی‌دقتی مهاجمان سیاه جامگان موجب شد پارس جنوبی ضد حمله سریعی ترتیب دهد ولی در این موقعیت شوت راه دور تیموری ثمر بخش نبود.
دقیقه 62: شوت بی‌دقت محمدمهدی عسگری روی پاس خوب سیف‌اللهی به بیرون رفت.
دقیقه 81: شوت مستقیم تیموری از روی ضربه آزاد را عین‌افشار به خوبی مشت کرد.

دقیقه 6+90: حسین پورامینی در ثانیه های پایانی موفق شد از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند و 3 امتیاز را برای میزبان دشت کند.

بازی از نگاه سکوها

* کیوان امرایی از سیاه‌جامگان تنها محروم این مسابقه است.
* مصدومیت محسن آقایی دو بار بازی را به وقفه انداخت.
* عنایتی اعتراض شدیدی به برخی تصمیم‌های داوری داشته است.
* تماشاگران پارس جنوبی جم پرچم بزرگ این تیم را روی سکوهای ورزشگاه تختی پهن کرده‌اند.
* تماشای رایگان این مسابقه نیز موجب نشده سکوهای روبروی جایگاه به طور کامل تکمیل شود.
* در دقیقه 66 پورامینی قصد داشت با دریبل سر پا موقعیت گلزنی ایجاد کند که وحید عسگری اجازه کار به او نداد؛ در این صحنه تماشاگران پارس جنوبی اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

بازنده بزرگ: مهدی تارتار

مرد میدان: -

604

کد خبر: 880765

وب گردی

وب گردی