به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ چند روزی می شود که خبرها از تبدیل چارت مدیریت ارتباطات سایپا به معاونت ارتباطات و ارتباط با مشتریان حکایت دارد و این تز غیر کارشناسی در شرایطی مطرح می شود که خود حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی خود داستان مفصلی دارد که ضرورت تخصص و تمرکز بر آن شاید بسیار حیاتی تر از بزرگتر کردن این مجموعه و تبدیل آن در سطح معاونت آن هم با ادغام ارتباطات و امور مشتریان باشد.
اما نکته قابل تامل این ماجرا ادغام مدیریت ارتباط با مشتریان با ارتباطات است که به نظر می رشد نه تنها دردی از ناهماهنگی های گاه و بی گاه این دو مدیریت کم نکن بلکه به مشکلات و چالش های حوزه ارتباطات بی افزاید و عملا دست مدیرعامل سایپا را نیز برای انتخاب ۲ مدیر مجزا و هماهنگ با خود محدود کند.
تغییر اینچنینی در چارت ارتباطات که در هیچ کدام از شرکتهای خودرویی سابقه نداشته و این احتمال می رود که به سرعت بعد از آمدن مدیرعامل بعدی، دوباره به حالت قبل برگردد و دیگر خبری از معاونت ارتباطات با پسوند طولانی آن به این مضمون نباشد.
401