تغییر غیر کارشناسی چارت ارتباطات در دومین خودروساز کشور

خبر رسید که قرار است چارت مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا به معاونت ارتباطات و ارتباط با مشتریان تغییر کند که این خبر در نوع خود بسیار قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ چند روزی می شود که خبرها از تبدیل چارت مدیریت ارتباطات سایپا به معاونت ارتباطات و ارتباط با مشتریان حکایت دارد و این تز غیر کارشناسی در شرایطی مطرح می شود که خود حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی خود داستان مفصلی دارد که ضرورت تخصص و تمرکز بر آن شاید بسیار حیاتی تر از بزرگتر کردن این مجموعه و تبدیل آن در سطح معاونت آن هم با ادغام ارتباطات و امور مشتریان باشد.

اما نکته قابل تامل این ماجرا ادغام مدیریت ارتباط با مشتریان با ارتباطات است که به نظر می رشد نه تنها دردی از ناهماهنگی های گاه و بی گاه این دو مدیریت کم نکن بلکه به مشکلات و چالش های حوزه ارتباطات بی افزاید و عملا دست مدیرعامل سایپا را نیز برای انتخاب ۲ مدیر مجزا و هماهنگ با خود محدود کند.

تغییر اینچنینی در چارت ارتباطات که در هیچ کدام از شرکتهای خودرویی سابقه نداشته و این احتمال می رود که به سرعت بعد از آمدن مدیرعامل بعدی، دوباره به حالت قبل برگردد و دیگر خبری از معاونت ارتباطات با پسوند طولانی آن به این مضمون نباشد.

401

کد خبر: 880791

وب گردی

وب گردی