ارقام غیرقابل تحقق در بودجه را تغییر می‌دهیم

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در مواردی که احیانا احساس کنیم این ارقامی که پیش بینی یا اهدافی را که تعریف کردند به هر دلیلی قابل تحقق نیست، ممکن است در آنها تغییراتی صورت دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بیان ارزیابی خود از لایحه بودجه سال 97 کل کشور، اظهار داشت: هنوز ارزیابی جزئی در این رابطه نداشتیم اما نظرمان درباره کلیات آن، همان توضیحات رئیس جمهور در دفاع از لایحه است.

وی افزود: نگاه کلی ما در موضوع بودجه 97 یک نگاه حمایتی به نفع مردم است و در مواردی که احیانا احساس کنیم این ارقامی که پیش بینی یا اهدافی را که تعریف کردند به هر دلیلی قابل تحقق نیست، ممکن است در آنها تغییراتی صورت دهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: اولویت اول ما در بحث بودجه 97 این است که به جای نگاه‌های منطقه‌ای و محلی، نگاه‌های ملی را حاکم کنیم و تغییراتی را که احیانا نمایندگان نسبت به لایحه بودجه پیشنهاد می‌کنند را در نظر داشته باشیم.

رحیمی ادامه داد: نگاه فراکسیون امید این است که به صورت منسجم برای لایحه بودجه 97 اقدام کند و موضع متشتت نداشته باشد؛ این انسجام را هم از طریق نمایندگانی که در کمیسیون تلفیق انتخاب می‌شوند، بیشتر اعمال می‌کنیم.

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: ما در فراکسیون امید کمیته‌ ویژه بررسی لایحه بودجه 97 را با مدیریت غلامرضا حیدری تشکیل دادیم.

منبع: فارس

304

کد خبر: 885383

وب گردی

وب گردی