تسهیلات قرض‌الحسنه با رویکرد توانمندسازی مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود

مدیر عامل صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت استان با رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، قدیر حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان کوثر اظهار داشت: به منظور خارج کردن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادها و سازمان‌ها تسهیلات قرض‌الحسنه با رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود و مهم‌ترین اهداف ما در این زمینه حمایت از مردم نیازمند است.

وی افزود: سپرده‌های خیران استان اردبیل در شهرستان‌های استان در صندوق امداد ولایت به صورت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود و از مردم و خیران استان می‌خواهیم با سپرده‌گذاری در صندوق امداد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند تا با همیاری و مشارکت همه جانبه مردمی نیازمندان جامعه نیز از نعمات بی‌نیاز شوند.

مدیر عامل صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: ایجاد صندوق قرض‌الحسنه کمک شایانی برای تسهیل ارائه وام به مددجویان تحت حمایت باشد و قرض الحسنه مسند حیاتی در زندگی است که لازم است از طرف تجار و تولیدکنندگان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حسن‌زاده بیان کرد: این صندوق هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می‌توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه‌های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه‌جا کنند و اتصال صندوق به شبکه شتاب سبب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده‌گذاران نیکوکار و وام‌گیرندگان از خدمات این صندوق شده است.

وی بیان کرد: تشویق و ترغیب اقشار متعدد جامعه برای کمک به اقشار محروم جامعه یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه است که نیاز است در این زمینه تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و خیران مشارکت و همکاری را با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه شاهد خروجی‌های مثبتی باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و اقشار محروم جامعه دست یابیم.

901

کد خبر: 885925

وب گردی

وب گردی