رونمایی از سردیس شهید دکتر مفتح در دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا

مراسم وحدت حوزه و دانشگاه با آئین رونمایی از سردیس شهید دکتر مفتح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم ابتداء دکتر رضا شعبان نژاد ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و تاکید بر اینکه نام و یاد شهید مفتح یادآور تلاش این مجاهد نستوه برای وحدت بین دانشگاه و حوزه است اظهارداشت: حوزویان و دانشگاهیان به عنوان اقشار فرهیخته و دارای دغه دغه باید تقویت کننده و مکمل فعالیت های همدیگر باشند.

وی ادامه داد: به هرمیزان که ارتباط و وحدت حوزه و دانشگاه عمق پیدا کند به همان نسبت سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد مادی و معنوی افزایش پیدا می کند.

رئیس واحد بوئین زهرا خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در کنار فراگیری مهارت های علمی نسبت به امور ارزشی و اخلاقی و معنوی دغدغه بیشتری داشته باشند که این امر با ارتباط بیشتر حوزه و دانشگاه امکانپذیر است.

شعبان نژاد تصریح کرد: حوزه های علمیه نیز می توانند از دستاورد های علمی دانشگاه برای هدایت جامعه در مسیر سربلندی مادی و معنوی استفاده کنند.

وی یاداور شد: ارتباط و وحدت بین دانشگاه و حوزه پس از انقلاب عمق بیشتری پیدا نمود و متحول گردید و در مسیر درست قرار گرفت.

رئیس واحد بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تقویت واحد های دانشگاهی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برجسته و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ اظهار کرد: سامان دهی امور واحد های دانشگاهی، گرایش بیشتر به تولید دانش و تقویت قدرت تصمیم گیری واحدها، راهبرد و رویکرد دکتر ولایتی و دکتر رهبر است.

کد خبر: 887106

وب گردی

وب گردی