دکتر ولایتی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت

دکتر ولایتی در پیامی، ارتحال آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، متن پیام رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
اناللّه و انا الیه راجعون
ارتحال عالم مبارز آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شیراز که همواره در راه اعتلاء اسلام، انقلاب و ایران اسلامی تلاش نموده و عمر خود را مصروف مبارزه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان که از مبارزان دوران انقلاب و همواره یار امام و رهبری بوده اند، در مسئولیت های مختلف و در راه ترویج علوم و معارف اسلامی خدمات ارزشمندی را ارائه داشتند و بی تردید نام نیک ایشان در این مسیر همواره به نیکی در اذهان ملت شریف ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد بود.
درگذشت ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان فارس، شاگردان و علاقه مندان و به بیت مکرم‌ آیت الله حائری شیرازی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
علی اکبر ولایتی

303

کد خبر: 887507

وب گردی

وب گردی