انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره سارقان و مالخران اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رجبعلی مختاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شاهین‌شهر شناسایی و دستیگری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی، مشخص شد 2 سارق به وسیله یک دستگاه وانت مزدا اقدام به سرقت درب و پنجره‌های آلومینومی و آهنی، میلگرد و خاموت از کارگاه‌های ساختمانی و آهن آلات و ضایعات فلزی از کارگاه‌ها و کارخانه‌های متروکه می‌کنند .

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در این زمینه بیان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان با همدستی 2 مالخر اعتراف کردند .

وی از دستگیری مالخران اموال مسروقه که 2 برادر بودند خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ مختاری از مالکان اماکن خصوصی خواست، اماکن خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت امکان امکان از نگهبانان مطمئن و مورد اطمینان استفاده کنند.

901

کد خبر: 888033

وب گردی

وب گردی