فعالیت شورای فرهنگی محلات نهاوند در دهه فجر گسترش می‌یابد

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: فعالیت شورای فرهنگی محلات نهاوند در دهه فجر گسترش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در نهاوند گفت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای تشکیل شورای فرهنگی در مساجد شهری و روستائی است.

وی ادامه داد: گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در کشور به‌عنوان یک جشن ملی در نظر گرفته می‌شود و مهمترین مکان برای برگزاری اینگونه مراسم مسجد است.

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به برنامه های تدوین شده در گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: ۲۳۰عنوان برنامه فرهنگی در ایام دهه فجر در نهاوند برگزارخواهد شد که بیش از ۸۵ درصد مراسم به صورت مردمی و خودجوش در مساجد و با همکاری شورای فرهنگی اجرا خواهدشد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مسجد سیدالشهداء شهرک شهید حیدری به‌عنوان اولین شورای فرهنگی محلات در نهاوند فعال است و در آینده نیز سایر مساجد حاشیه شهر و روستاهای پرجمعیت با تشکیل این شورا از اقدامات آن بهره مند خواهند شد.

مدیر خانه قرآن مسجد سیدالشهدا نهاوند نیز از همکاری این خانه قرآن با اداره تبلیغات اسلامی در دهه فجر انقلاب خبرداد.

جواد سلگی گفت: در راستای برگزاری باشکوه برنامه های قرآنی ستاد دهه فجر برنامه های متنوع و جذابی توسط این خانه قرآن برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و بسترسازی برای برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد و موسسات قرآنی از جمله برنامه های این خانه قرآن در ایام دهه فجر است.

جواد سلگی گفت: بر همین اساس تفاهم نامه اجرای برنامه ها با اداره تبلبیغات اسلامی در راستای حمایت مالی منعقد شده است.

901

کد خبر: 888201

وب گردی

وب گردی