دست فتنه را خوانده‌ایم / ما فرزندان ایثار و مقاومت هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بداند که نمی تواند در صفوف به هم پیوسته ملت ایران خلل ایجاد کند. همه کسانی که پای انقلاب ایستادند امروز همچنان پایدارند و شکست نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ، آیت الله محسن اراکی رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز شنبه در همایش بزرگداشت سالگرد ۹ دی در مصلی تهران اظهار کرد: اگر در صفین، دوران امام مجتبی و کربلای حسین، حسین تنها ماند و حسن، سردار تنها شد و علی، فریاد "أین عمار" سر داد، ملت ایران در جمع علویان و حسینیان و ایرانیان که چهل سال است با خون و جهاد و فداکاری و تقدیم بهترین ها مقاومت کرده، در خط یاری رسول الله و علی ابن ابی طالب آنچنان پایدار و ثابت قدم خواهد ماند که ابوسفیان های زمان را سرنگون کند.

وی افزود: ما فرزندان ایثار و مقاومت هستیم. دشمن بداند که توطئه های او در اراده ملت خلایی ایجاد نمی کند. ما دست فتنه و توطئه را خوانده ایم؛ ما سابقه چند صدساله ایستادگی و پایداری داریم، ما در برابر طاغوت، شاه و آمریکا ایستادیم و تا زمانی که این ها را از ملت ایران مایوس نکنیم، دست از مقاومت برنمی داریم.

آیت الله اراکی تصریح کرد: ما هزار و چهار صد سال است که در محاصره اقتصادی هستیم، آمریکا، شیعیان علی و مومنین به رسول الله را نمی شناسد، چون نمی شناسد، به گمان خود عزم به ایجاد خلل در اراده ما دارد.

عضو مجلی خبرگان رهبری گفت: ما آب دیده هستیم، ما اجازه نمی دهیم که حسین، بار دیگر در کربلا تنها بماند. ما اجازه نمی دهیم که حسین زیر سم اسبان دشمنان پایمال شود. اجازه نمی دهیم که ارزش ها مورد استهزای دشمن قرار بگیرد. ما فضای مجازی را اصلاح خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دشمن بداند که نمی تواند در صفوف به هم پیوسته ملت ایران خلل ایجاد کند. همه کسانی که پای انقلاب ایستادند امروز همچنان پایدارند و شکست نخواهند خورد.

ادامه دارد ....

کد خبر: 890931

وب گردی

وب گردی