لوپتگی: ایران تیمی سازمان‌یافته و فیزیکی است که در خط دفاعی موثر کار می‌کند

سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید برای او ایران و مراکش نیز همانند پرتغال است و به سه حریف تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ به یک چشم نگاه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ، خولن لوپتگی در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «آس» گفت: ما برای صعود به جام جهانی چالشی در پیش داشتیم و اکنون باید خودمان را برای مرحله پایانی جام جهانی 2018 آماده کنیم تا در بهترین شکل ممکن به روسیه برویم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به محل کمپ تیم ملی اسپانیا در جام بیست‌ویکم اظهار داشت: ما شهر کراسنودار را آنالیز کردیم و این شهر را بیشتر از شهرهای دیگر پسندیدیم. امکانات تمرینی آنها مناسب ما است. مهمترین چیز هم این است که امکانات کمپ تمرینی در کراسنودار به جا و درست است و از این طریق می‌توانیم خودمان را به خوبی برای مسابقات جام جهانی آماده کنیم. ما در انتخاب این شهر به عنوان محل کمپ تمرین تیم ملی اسپانیا، فاکتورهای مسافت و آب‌وهوایی را نیز در نظر گرفتیم.

سرمربی ماتادورها در مورد دیدارهای دوستانه تیمش در ماه مارس 2018 نیز خاطرنشان کرد: بازی با آلمان قطعی است، اما بازی با آرژانتین هنوز نهایی نشده است. آنها خواستار انجام بازی‌هایی دوستانه هستند و اسپانیا را نیز برای انجام یک بازی تدارکاتی به منظور آماده‌سازی خود در نظر دارند.

لوپتگی درباره همگروهی شاگردانش با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش در گروه B جام جهانی 2018 گفت: ما از هر سه حریف خود شناخت خوبی داریم، البته مردم اسپانیا، تیم پرتغال را بهتر از دو تیم دیگر می‌شناسند، اما برای ما هر سه تیم یکسان هستند. حقیقت این است که ایران و مراکش به ترتیب بهترین تیم‌های آسیا و آفریقا هستند.

سرمربی لاروخا تصریح کرد: ایران در 38 بازی اخیر خود تنها در دو بازی تن به شکست داده است. آنها تیمی سازمان‌یافته و فیزیکی هستند و در خط دفاعی موثر کار می‌کنند. تیم ملی ایران در 6 سال پیش با یک مربی (کی‌روش) کار کرده‌ است. مراکش هم حریف دشواری است به خصوص در این مقطع. آنها با سرمربی جدید خود (اِروی رنار) حس یک تیم واقعی را به خود گرفته‌اند و بازیکنان خوبی هم دارند. به هر حال باید به رقبای خود احترام بگذاریم چون ما در جام جهانی هستیم. در حال حاضر ما تنها سه بازی در مرحله گروهی این رقابت‌ها انجام دهیم و باید با فروتنی و جاه‌طلبی به روسیه برویم.

602

کد خبر: 891490

وب گردی

وب گردی