لزوم هوشیاری بسیجیان برای خنثی‌سازی توطئه های دشمنان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت بسیجیان، گفت: در نشست های بصیرت افزایی باید به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشت و بسیجیان را آگاه کرد تا با موضوعات آشنا شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین نصیرزاده در نشست فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: 9دی 88 مردم پای کار آمدند و فتنه آمریکایی را از بین بردند و وحدت ملی را رقم زدند.

دکتر نصیرزاده ادامه داد: پس از 9 دی شاهد تحولات بین‌المللی بودیم و جمهوری اسلامی ایران توانمندی ویژه‌ای در منطقه پیدا کرد و توانست قدرت نرم و سخت خود را در ایجاد بازدارندگی به رخ استکبار جهانی بکشد.

وی با اشاره به شکل‌گیری گروه تروریستی داعش، گفت: داعش با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود ایجاد شد تا بتواند با جریان‌سازی، جبهه مقاومت را زمین گیر کرده و جمهوری اسلامی ایران را درگیر جنگ سخت کند اما این دسیسه با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی خنثی شد.

نصیرزاده ادامه داد: امروز دیگر خبری از خلافت داعش نیست و عراق و سوریه آرام گرفته و جبهه مقاومت بر فتنه ها فائق آمده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این پرسش که پس از نابودی خلافت داعش، سوالی که به وجود آمد این بود که برنامه جبهه استکبار پس از این شکست مفتضحانه چه خواهد بود، گفت: نخستین فتنه دشمن پس از پیروزی جبهه مقاومت، با استعفای سعد حریری در لبنان رقم خورد اما خوشبختانه این فتنه خنثی شد و حریری به لبنان بازگشت و اعلام کرد که وحدت ملی را پیگیری می کند.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه عربستان به دنبال کشاندن آشوب به داخل مرزهای ایران اسلامی است و روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: عربستان علاوه بر فعال کردن فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران، خواستار تشدید تحریم ها علیه کشورمان شد چرا که امروز دشمنان می دانند برای ایجاد حرکت علیه انقلاب اسلامی باید کادرسازی‌هایی محکم داشته باشند و در این راستا تلاش می کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: این روزها بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و آمادگی نیاز داریم، چرا که دشمن با کمک گرفتن از شرایط اقتصادی کشور و بحران بیکاری، تلاش دارد آتش خودد را به داخل مرزهای ایران بیاندازد. دشمن به دنبال ایجاد بحران از طریق فضای مجازی است و برخی بدون آگاهی، با انتشار اخبار از منابع ضدانقلاب، آب در آسیاب دشمن می ریزند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری سالهای گذشته فرموده‌اند، جنگ فرهنگی آغاز شده است و دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم ما تلاش دارد. ایجاد اسلام آمریکایی، شیعه انگلیسی و درست کردن رقیب برای اسلام ناب محمدی از جمله تلاش های دشمن است که مطمئناً می توان آنها را با بصیرت خنثی کرد.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه علاوه بر جنگ نرم، دشمن تلاش دارد با ترویج مصرف‌گرایی در جامعه، فشار اقتصادی را بالا برده و نارضایتی ایجاد کند، گفت: ملت ما در 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستاد. در آن زمان همه دنیا آمده بودند تا ریشه انقلاب اسلامی را بخشکانند اما مردم ما با سبک زندگی علوی و فرهنگ ایثار و شهادت، در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی یادآور شد: زمانی که جنگ تمام شد، دشمن به این موضوع پی برد که فرهنگ ایثار و شهادت ایرانیان بود که توانست سالها مقابل آنها ایستادگی کند. به این دلیل پس از پایان جنگ تحمیلی به حوزه فرهنگی ورود کردند تا سبک زندگی جامعه را تغییر دهند.

دکتر نصیرزاده خطاب به بسیجیان حاضر در جلسه گفت: در نشست های بصیرتی باید به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشید و بسیجیان را آگاه کنید تا با موضوعات آشنا شده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دلزدگی و یأس و ناامیدی در میان مردم است، اظهار داشت: باید توجه داشت که به پایگاه دشمن تبدیل نشویم. متاسفانه برخی از شبکه های داخلی تحت تاثیر کانال های ضدانقلاب قرار می گیرند و دشمن با همین حربه به دنبال اهداف خود است.

کد خبر: 891635

وب گردی

وب گردی