برگزاری تجمع بزرگ محکومیت اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری تجمع بزرگ مردم این استان برای محکومیت ساختارشکنان و کسانی که در مقابل نظام اسلامی ایران ایستاده اند در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: مردم در ابتدا نسبت به گرانی ها، معیشت و مشکلات اقتصادی اعتراضاتی داشتند اما عوامل ضد انقلاب، کسانی که وابسته به سلطنت طلب ها، منافقین، جریانات معاند و مخالف نظام، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و جریاناتی در داخل و خارج کشور از این بستر سوء استفاده کردند.

وی ادامه داد: دشمنان شرایط و وضعیتی ایجاد کردند که شعارهای مردم در زمینه بحث گرانی و معیشت را به سمت شعارهای ساختارشکنانه کشاندند و به نوعی از این محمل و بستر بر علیه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: بعضی از افراد معاند در بعضی از شهرها شعارهای هنجارشکنانه می دادند که با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی جلوی آنها گرفته و حرکت آنها خنثی شد.

مسئولان نتایج اقدامات اقتصادی را به مردم اطلاع دهند

وی بیان کرد: مهم ترین توصیه ما به مسئولان در زمینه اقتصادی این است که فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری که تولید و اشتغال است جدی بگیرند و این کار را با مدیریت جهادی در سطوح مختلف اجرایی کنند و نتایج و بازخورد آن رابه اطلاع مردم برسانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: باید مردم از مسئولان مطالبه گری کنند و همه مسئولان در عرصه های مختلف پاسخگو باشند و اقداماتی و فعالیت های که برای مردم انجام داده اند از طریق رسانه ها مطرح کنند و گزارش دهند.

ابوحمزه عنوان کرد: افراد نخبه ای که تریبون دارند و اثرگذار هستند مردم را در جهت کمک به نظام، ارکان نظام، اسلام و مسئولانی که خدمت می کنند آگاهی دهند و مردم باید به دستگاه های مختلف کمک کنند تا بتوانند از پس بار این مشکلات و مسائل برآیند تا به یک نقطه برسیم.

وی گفت: مردم و مسئولان باید بدانند دشمن های عنود ما چه در داخل و خارج دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، باید حداکثر تلاش و ایستادگی در مقابل این حرکت ها انجام گیرد.

رسانه های بیگانه به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: مردم باید در مقابل این حرکت ها و آشوب ها هوشیاری خود را حفظ کنند و تحت تاثیر اخبار و اطلاعات اشتباه شبکه ها و فضاهای مجازی وابسته به دشمنان در داخل و خارج قرار نگیرند، زیرا آنها به شدت دنبال جنگ روانی هستند و با شایعه پراکنی و پخش اطلاعات دروغ می خواهند ذهن مردم را نسبت به مسائل و موارد مشوش کنند.

سردار ابوحمزه افزود: مردم اطلاعات و اخبار را باید از رسانه های رسمی کشور مانند صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه های مورد تایید نظام پیگیری کنند و به هیچ عنوان تحت تاثیر القائات، جوسازی و جنگ روانی رسانه های بیگانه نشوند.

وی گفت: افرادی که تحت تاثیر این القائات قرار می یگرند به آنها تذکر دهند و راهنمایی کنند و به گونه ای شرایط را فراهم کنند که راه و شرایط درست را پیدا کنند و تکلیفشان را درست انجام دهند.

برگزاری تجمع بزرگ محکومیت اغتشاشات اخیر

ابوحمزه تصریح کرد: قرار است روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مقابل حسینیه ثارالله کرمان مردم ولایت مدار کرمان برای محکوم کردن ساختارشکنان و کسانی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند تجمع داشته باشند و از همه مردم ولایتمدار کرمان دعوت می کنم تا با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر توطئه گر، مرگر بر وهابیت و ... در این مراسم حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: همه اقشار باید وحدت، انسجام و یکپارچگی را حفظ کنند و هر کسی به هر شکلی که می خواهد به نظام ضربه بزند مردم آن را شناسایی و به دستگاه های ذی صلاح و مربوطه معرفی کنند و اجازه ندهند بعضی از افراد که از رافت، محبت و آرامشی که مسئولان دارند و به نوعی با بعضی از این افراد و اشخاص برخورد مهربانانه می کنند سوء استفاده کنند.

سردار ابوحمزه گفت: در درجه اول باید افرادی که دنبال آشوب، بحران و شعارهای ساختارشکنانه هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند را آگاهی و شناخت داد و اگر هم نپذیرفتند و اصرار به حماقت خود دارند و باید به دستگاه های ذی صلاح معرفی و طبق قانون با آنها برخورد شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تصریح کرد: تعدادی افراد فریب خورده در شهر کرمان جمع شده بودند که در همان ساعات اولیه توسط نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی با آنها برخورد قوی و قاطع شد و اکثر آنها دستگیر شدند و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و طی دو شب گذشته هیچ حرکتی ساطع نشد زیرا این حرکت در نطفه خفه شد و نتوانستند هیچ حرکتی انجام دهند.

وی بیان کرد: به فضل الهی هیچ حرکتی در هیج نقطه ای از استان کرمان نداریم و این مسئله هم به خاطر تعهد، تدین، دین باوری و اعتقادی است که مردم استان کرمان نسبت به اسلام، نظام، ولایت، کشورشان و ارزش ها دارند و پشت سر امامشان با قدرت و قوت حرکت کرده و می کنند.

سردار ابوحمزه در خصوص اغتشاشات گفت: این ها افرادی هستند که فریب خورده اند، آدم های احساسی و تحت تاثیر القاعات رسانه های غربی و بیگانه حرکت های خواستند انجام دهند که خوشبختانه با تدبیر به موقع مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی برخورد مناسب با آنها صورت گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: همه جریانات، جناح ها و احزابی که در داخل نظام، اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند باید توجه کنند ما در مقابل دشمنان این انقلاب و نظام باید ید واحده باشیم. اینکه در مقابل دشمن، در داخل کشور انگشت اتهام به این و آن نشان دهیم کار درستی نیست. هر چه قدر وحدت بین احزاب، گروه ها و قشرهای مردم در مقابل دشمن اصلی ما که آمریکایی جهانخوار است بیشتر باشد قطعا موفقتر می توانیم عمل کنیم.

دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند

وی با تاکید بر لزوم تحکیم وحدت و انسجام بین همه احزاب، گروه ها، مردم و مسئولان در مقابل دشمن، گفت: دشمنان ما هیچ توجهی به ملت ما ندارند و آنها دلسوز نظام ما نیستند. مشاهده کردید رئیس جمهور آمریکا، وزیر امور خارجه و حتی دختر رئیس جمهور آمریکا و بسیاری از مسئولان آنها کنار این اغتشاش‌گران قرار گرفتند و دلسوزی کردند و زیرا انها دنبال منافع خود هستند.

ابوحمزه تصریح کرد: اگر هم از این اغتشاش گران حمایت و تایید می کنند دلشان برای این ها نسوخته بلکه فقط دنبال منافع خود و ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب هستند. بنابراین همه کسانی که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید یک نگاه واحد در مقابل دشمنان اسلام و نظام داشته باشند.

انتقادات سازنده در محیط صمیمی مطرح شود

وی گفت: طبیعی است در هر کشوری اختلاف سلیقه وجود دارد و اگر هم اختلاف نظر و سلیقه در داخل کشور هست باید در یک محیط صمیمی انتقادهای سازنده خود را مطرح کنیم و نقاط قوت و ضعف را بگوییم و برای ضعف ها راهکار و برای قوتها راهکار تثبیت ارائه کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی سوء استفاده کنند چرا که هر حرکتی به نفع دشمن باشد چه در داخل و خارج قطعا به نفع استکبار، جهانخوران است و به نفع مردم و نظام ما نیست.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: این حرکت های مزبورانه ای که این روزها ما شاهد آن هستیم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده و این ها عددی نیستند که بخواهند در مقابل انقلاب، اسلام بایستند و ضربه بزنند، نظام جمهوری اسلامی توطئه های بسیار سنگین که پشت آن آمریکا، استکبار و صهیونیست ها بودنند را با شکست مواجه کردیم.

فرمانده سپاه استان کرمان بیان داشت: توصیه ما به مردم استان کرمان این است پشت سر مقام معظم رهبری باید باشیم و با دستورات ایشان آشنایی داشته باشیم و فرمایشات ایشان را در زندگی خانوادگی خود اجرا کنیم.

منبع: مهر

901

کد خبر: 892159

وب گردی

وب گردی