حاجی بیگی: با دایی به توافق اولیه رسیدیم/در جریان توافق طارمی با الغرافه هستیم/قرارداد زلاتکو با پرسپولیس  4 ماهه نیست

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با دایی به توافق اولیه رسیده است.

محمد رضا حاجی بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: قرارداد زلاتکو 4 ماهه است و با درخواست سرمربی پرسپولیس قرارداد وی هم به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد برادر برانکو 4 ماهه بوده و دیگر تمدید نمی شود افزود: زلاتکو همراه تمام مربیان قراردادش تمدید خواهد شد و او هم یک فصل دیگر در کنار سرخپوشان خواهد بود.هواداران به شایعات توجه نکنند و مراحل تمدید قرارداد برانکو روز های پایانی را پشت سر می گذارد.

حاجی بیگی ادامه داد: در جلسه ای که با وکیل طارمی داشته ایم او به باشگاه اعلام کرد که طارمی نمی خواهد برای پرسپولیس بازی کند و او از تیم های خارجی پیشنهاد دارد.ما به صورت مستقیم مذاکره ای با الغرافه نداشته ایم اما در جریان توافق او با این تیم هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد دعوای دو بازیکن تیم در جریان تمرین خاطرنشان کرد: پس از حضور احمدزاده و منشا در باشگاه این دو بازیکن اظهار ندامت کردند و ما هم طبق آیین نامه مبلغی را از قرارداد این دو بازیکن کسر کردیم.

وی با اشاره به شکایت دایی از پرسپولیس برای دزیافت طلبش عنوان کرد: علی دایی پرسپولیسی بوده و از خود ما است و دوست نداریم که با او مشکلی داشته باشیم و درحال مذاکرات نهایی با وی هستیم.البته باشگاه پرسپولیس با دایی به توافق اولیه رسیده است.

600

کد خبر: 894240

وب گردی

وب گردی