راهپیمایی گسترده دانشگاهیان شهرستان تفت در محکومیت اغتشاشات و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت‌فقیه

دانشجویان، هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت همراه با مردم پرشور شهر در مراسم راهپیمایی علیه هنجارشکنان، اغتشاشگران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه همزمان با سایر شهرهای کشور حضور یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت، مجموعه دانشگاهی این واحد همراه با مردم مومن و متعهد شهرستان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمده و فریاد اعتراض سر دادند.

در این راهپیمایی امام جمعه تفت، فرماندار، اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، روحانیون، جوانان، دانشگاهیان، کسبه بازاریان شهرستان تفت حضور داشتند و با سردادن شعار هایی چون «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام»، «ما همه با هم هستیم مطیع رهبر هستیم»،«ما اهل کوفه نیسیتیم علی تنها بماند»،«مرگ بر اسرائیل»،«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود و انگلیس» صدای خود را به گوش جهانیان رساندند.

حمل پلاکاردهایی نظیر «بصیرت، بصیرت»، «مرگ بر فتنه گر» و «ای رهبر آزاده، آماده ایم ، آماده» جلوه خاصی داشت.

امام جمعه تفت نیز در سخنانی با تشکر از حضور با شکوه و با صلابت مردم تفت، گفت: در این روزها ملت ایران با حضور دوباره و حماسی خود به جهانیان نشان داد که پشتوانه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: اگر ملت ایران احساس کند که دشمنان قصد براندازی این نظام را دارند با همه وجود وارد صحنه خواهند شد و اثری از منافقین، بیگانگان، سلطنت طلبان و ... نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای شکل گرفت که ما با نظام جمهوری اسلامی زمینه سازی ظهور را فراهم کنیم، تصریح کرد: ای دشمنان و ای استکبار و ای آمریکا و ایادی اش بدانید ما پرچم این انقلاب و این نظام را به دست صاحب اصلی یعنی حضرت صاحب عصر(عج) تحویل خواهیم داد و در دفاع از آن تا پای جان خواهیم ایستاد.

کد خبر: 894254

وب گردی

وب گردی