توضیحاتی درباره یک ابهام و چند ایهام!

در پی انتشار چند گزارش خودرویی در این خبرگزاری، شرکت کارمانیا مواضعی گاه غیرعادی و سهواً تنش‌زا اتخاذ کرده بود. گفتمان حرفه‌ای بین این نهاد خبری و آن واحد صنعتی این شائبه تلخ را برای برخی عناصر سودجو به وجود آورده بود که از یک‌سو ایسکانیوز قصد ایجاد خلل در فعالیت تولیدکننده داخلی را دارد و از سوی دیگر شرکت مزبور قصد تخریب چهره فعالین رسانه‌ای‌ را. در حالی‌که گفت و شنود انتقادی بخش جدایی‌ناپذیر دنیای ارتباطات است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حال آنکه مشی اخلاقی این خبرگزاری بر محور حسن‌نیت، احترام متقابل، ادب، پایه‌ریزی شده، توضیحاتی به‌منظور تنویر افکار عمومی و هم‌چنین اصلاح ذهنیت مدیران این شرکت محضر مردم شریف ایران اسلامی ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایسکانیوز به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های خبری با بهره‌گیری از نیروهای جوان، با انگیزه و متعهد، به یکی از رسانه‌های تأثیرگذار در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه‌ بدل شده است. این مجموعه به‌واسطه ویژگی‌های برتر آزاداندیشی و روحیه استقلال تیم مدیریتی آن، همواره به‌عنوان یکی از حمایت کنندگان تولید ملی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی خود را نشان داده است. تعداد بی‌شمار اخبار منتشره در این خصوص، تأییدی است بر این مدعا. برهمین اساس حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، سهم بسزایی در اطلاع‌رسانی در این حوزه داشته است.

یکی از بخش‌های تخصصی این خبرگزاری، صنعت خودروسازی بوده است که همواره با استقبال چشم‌گیر مخاطبان آن روبه‌رو شده است. به استناد موارد متعددی از اخبار، گزارش‌ها، تحلیل‌ها و مصاحبه‌ها، ایسکانیوز همواره خود را در کنار خودروسازان داخلی می‌دیده است. حتی در جایی که نیازی حس می‌شده، به یاری بخش خصوصی و واردکننده‌ها نیز شتافته است. گزارش‌های پی در پی مبنی بر تاسیس کارخانه‌ها و خط تولیدهایی که به همت کارآفرینان داخلی و با اشتغالزایی فراوان، گوشه‌ای از اینگونه فعالیت هاست.

چندی پیش در پی انتشار چند گزارش خودرویی درباره یک برند چینی و بازنشر جوابیه نماینده این برند در ایران، گویا سوءبرداشتی از سوی هر دو طرف به وجود آمده بود. طی جلسات و مذاکرات مختلف، این فضای نه‌چندان دلچسب تبدیل به محیط تعامل و همکاری این خبرگزاری و آن شرکت شد. اکنون با برطرف شدن کدورت‌ها و نمایان شدن چهره حرفه‌ای، باب همکاری‌های سازنده باز خواهد شد.

لازم به ذکر است که این خبرگزاری نه‌تنها قصد و نیتی برای تضعیف هیج مجموعه ای ندارد بلکه حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی را در سال اشتغال و تولید برخود فرض می داند و به درخواست‌های یاری لبیک می‌گوید و با تمام قوا در راستای حمایت، تعامل سازنده و پشتیبانی از مجموعه‌های کارآمد ایرانی بهترین‌های خود را ارائه خواهد داد.

401

کد خبر: 894574

وب گردی

وب گردی