زلزله ۴ ریشتری هجدک خسارتی نداشت

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه زلزله ۴ ریشتری هجدک در استان کرمان خسارتی نداشت گفت: کانکس فقط به خانه‌هایی که تخریبی کامل هستند داده می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به وقوع زلزله 4 ریشتری در ساعت 2 و 47 دقیقه بامداد امروز اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زلزله بازدید میدانی توسط تیم‌های ارزیاب محلی انجام شد.

وی با اشاره به گزارش بخشداری هجدک عنوان کرد: از آنجا که واحدهای تخریبی آواربرداری شده بودند و حدود 35 کانکس به مردم منطقه زلزله‌زده در منطقه هجدک که منازل آنها تخریب شده بودند تحویل داده شده است و کسانی هم که امکان استفاده از منازل آنها وجود داشته و خسارات وارد به منازل مسکونی آنها جزئی و قابل مرم بوده، چادر توزیع شده است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان تصریح کرد: از زلزله 4 ریشتری بامداد امروز در منطقه هجدک هیچ تخریب و خسارتی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه توسط یک خیر سه کانکس که سرویس بهداشتی دارند اهدا شده که در منطقه نصب شده است افزود: سردی هوا زندگی مردم در مناطق زلزله‌زده را سخت کرده است.

آیت‌اللهی‌موسوی با یادآوری اینکه در جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توافق شد که تعدادی کانکس ساخته شود گفت: از دیروز تعدادی کانکس در منطقه کوهبنان توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه تعدادی کانکس نیز در کرمان حال ساخت است تصریح کرد: تا پایان هفته حدود 50 کانکس دیگر به مردم تحویل داده می‌شود.

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه کانکس فقط به خانه‌هایی که تخریبی کامل هستند داده می‌شود خاطر نشان کرد: تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن در منطقه هستند و ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهند و ملاک تشخیص میزان خسارت و مقاومت منازل ارزیابی این تیم‌ها است.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 894829

وب گردی

وب گردی