دانشگاه آزاد اسلامی بازوی علمی دفاع از انقلاب باشد

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در اولین نشست شورای راهبری فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازم است علاوه بر توجه به دانشگاه طراز انقلاب، به آموزش و پرورش طراز انقلاب اسلامی نیز توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی در نشست شورای راهبری فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به حضور نیروهای انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، کار فرهنگی در دانشگاه‌ آزاد در فضای کنونی به آسانتر از کار در دانشگاه های دولتی است.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اگر قصد دارد مانند سپاه که بازوی نظامی دفاع از انقلاب است، بازوی علمی دفاع از انقلاب باشد، باید از سرچشمه که همان آموزش و پرورش است، آغاز کند و قطعا دانشگاه آزاد پتانسیل این کار را دارد.

وی به اهمیت تربیت دانش آموزان در دوران تحصیلات پیش از دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشکلات مربوط به ورودی‌های دانشگاه بیشتر متاثر از خروجی‌های آموزش و پرورش است.

رستمی به اهمیت توجه به آموزش و پرورش طراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نگرانی‌هایی که در آموزش عالی وجود دارد در مدارس و در مقاطع تحصیلی پایین‌تر به مراتب بیشتر است و به همین دلیل لازم است علاوه بر توجه به دانشگاه طراز انقلاب، به آموزش و پرورش طراز انقلاب اسلامی نیز توجه کنیم.

کد خبر: 895070

وب گردی

وب گردی