قربانی و 9 امتیاز سوخته استقلال

مهاجم ناکام تیم فوتبال استقلال این روزها زیر فشار شدیدی از سوی کارشناسان و هواداران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی قربانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل سایپا باز هم یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا زیر فشار شدید هواداران قرار بگیرد و بخشی از طرفداران تیم آبی‌پوش پایتخت خواستار جدایی او شوند.

وی که مهاجم محبوب وینفرد شفر محسوب می‌شود، تا کنون 9 امتیاز را از تیمش گرفته؛ امتیازاتی که می‌توانست استقلال را در رده دوم و 7 امتیازی پرسپولیسِ صدرنشین قرار دهد.

قربانی در هفته هجدهم مقابل تراکتورسازی، می‌توانست از اشتباه مدافعان تراکتورسازی گل بسازد اما ضربه را به آسمان زد تا تیمش تنها یک امتیاز از تبریز به خانه ببرد.

مهاجم بلندقامت استقلال در هفته شانزدهم مقابل صنعت نفت هم با وجود ثبت یک پاس گل، در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان زردپوشان باز هم ناکام بود.

وی در هفته یازدهم مقابل نفت تهران دو بار فرصت گلزنی داشت که نتیجه‌ای در برنداشت. یک ضربه سر عجیب و ناکامی در به تور چسباندن توپ برگشتی از ضربه پنالتی امید ابراهیمی، آمار ناامید کننده قربانی در این بازی بود.

در هفته هفتم مقابل ذوب‌آهن هم می‌توانست با گلزنی در دقایق پایانی روی یک موقعیت خیلی خوب، 3 امتیاز را برای تیمش دشت و سرمربی آبی‌پوشان را ابقا کند اما ناکامی او علیرضا منصوریان را به سمت کناره‌گیری سوق داد.

قربانی در هفته‌های دوم و پنجم با استقلال خوزستان و پدیده هم ثابت کرد هیچ نشانی از یک مهاجم شش‌دانگ و قابل اطمینان ندارد تا شفر با وجود علاقه به این بازیکن، درصدد جذب یک مهاجم خارجی بربیاید.

604

کد خبر: 896696

وب گردی

وب گردی