مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۵ میلیونی وام ازدواج

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ گفت: کمیسیون امروز با تسهیلات ۱۵ میلیونی وام ازدواج با بازپرداخت ۵ ساله موافقت کرد که ضمن آن بانک مرکزی مکلف شد در این رابطه هر ۶ ماه یک بار گزارشی را به مجلس ارائه دهد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97صبح امروز در نشست خبری خود که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به مصوبات نشست اخیر کمیسیون متبوعش اظهارداشت: با توجه به پیشنهاد دولت در رابطه با وام ازدواج و اینکه مشخص شده بود تسهیلات این وام 10 میلیون‌تومان با بازپرداخت 4 ساله تعیین شود کمیسیون تلفیق پس از بحث و تبادل نظر مصوب کرد تا تسهیلات ازدواج در سال 97 به مبلغ 15 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله تعیین شود.

وی افزود: البته برای اجرایی شدن مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش مبلغ وام ازدواج، بانک مرکزی را مکلف کردیم تا هر 6 ماه یکبار به کمیسیون فرهنگی گزارش عملکرد دهد تا از این طریق نظارت داشته باشیم.

یوسف‌نژاد همچنین اعلام کرد که مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 کل کشور مبنی بر افزایش مبلغ وام ازدواج از 10 به 15 میلیون تومان از ابتدای سال 97 اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

302

کد خبر: 897226

وب گردی

وب گردی