افزایش قیمت ارز باید کنترل شود

نماینده همدان گفت:گویا برنامه این است که قیمت ارز به 5 هزار تومان برسد تا ارز را تک نرخی کنند، بیش از این به مردم فشار نیاورید و قیمت ارز را کنترل کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 1 بهمن) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: در حال حاضر بحث‌های رسانه‌ای در دفاع از فرهنگیان بسیار زیاد شده است و باید گفت که صحبت رسانه‌ای درباره این قشر جامعه دیگر کافی است و باید اقدامات عملی لازم برای حل مشکلات آنان صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت در بودجه 97 توجه خاصی به حل مشکلات فرهنگیان نکرده است، ادامه داد: مجلس باید به طور ویژه در جریان بررسی بودجه 97 به حل مشکلات فرهنگیان توجه کند تا اقدامات عملی در این راستا صورت گیرد.

نماینده مردم همدان تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی داد و بیان کرد: امروز می‌بینیم قیمت ارز به طور ویژه‌ای افزایش می‌یابد و هیچ کسی به آن توجه نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت ارز از 3500 تومان به 4500 تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: گویا برنامه این است که قیمت ارز به 5هزار تومان برسد تا ارز را تک نرخی کنند که باید گفت بیش از این به مردم فشار نیاورید و باید قیمت ارز و اقلام تحت کنترل قرار گیرد چرا که به شدت افزایش یافته است.

کد خبر: 899308

وب گردی

وب گردی