تراکنش های مالی مشکوک داماد ترامپ

براساس گزارشی جدید،‌ دویچه بانک مدارکی از ارتباط مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ با تراکنش‌های مالی مشکوک دارد و آماده تحویل آن به تیم ویژه تحقیقات رابرت مولر است.

به گزارش ایسکانیوز نشریه منیجر مگزین جمعه گزارش داد: دویچه بانک مستقر در فرانکفورت مدارکی از جرد کوشنر، مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهوری آمریکا و شرکت‌های مرتبط به او به ناظران آلمانی تحویل داده که درباره احتمال انتقال پول‌های مشکوک از طریق دویچه بانک است.

براساس فرم‌های مالی افشا شده، کوشنر ۳۷ ساله و همسرش ایوانکا ترامپ دست‌کم ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه دارند و شرکت‌های آنها ۷۴۰ میلیون دلار می‌ارزد. داماد ترامپ قسمت عمده‌ای از ثروتش را از راه سرمایه‌گذاری در ملک به دست آورده است.

در این گزارش آمده است: مامورین انطباق اسناد دویچه بانک اطلاعات به دست آمده از تحقیقاتشان درباره تراکنش‌های مالی کوشنر را به اداره نظارت مالی فدرال آلمان تحویل دادند. این گزارش همچنین تاکید دارد که یافته‌های آنان، نشان می‌دهد داماد ترامپ یا اشخاص و شرکت‌های نزدیک به او پول‌های مشکوکی را به عنوان بخشی از معامله‌های تجاری‌ خود از طریق دویچه بانک منتقل کرده‌اند.

دویچه بانک برای ارائه این اسناد به تیم تحقیقات ویژه رابرت مولر اعلام آمادگی کرده است. نیویورک تایمز پیش از کریسمس گزارش داده بود، این بانک سال گذشته به شرکت‌های کوشنر ۲۸۵ میلیون دلار وام داد و یک خط اعتباری به ارزش حدود ۲۵ میلیون دلار را برای کوشنر و مادرش تمدید کرد.

براساس گزارش منیجر مگزین، دویچه بانک همچنین به نهادهای وابسته به سازمان ترامپ حدود ۳۰۰ میلیون دلار وام داده است. این بانک در ماه ژوئن با درخواست دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا، برای ارائه جزئیات تراکنش‌های ترامپ مخالفت کرده و دلایلی از جمله قوانین حفظ حریم خصوصی را عنوان کرده بود.

کد خبر: 899387

وب گردی

وب گردی