«نادیدنی» در عمادت روبرو دیدنی شد

نمایش «نادیدنی» به کارگردانی بابک حجری اجرایش در روزهای 2، 4، 7 بهمن ماه در «عمارت روبرو» همزمان با جشنواره‌ی تئاتر فجر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس گزارش رسیده، انجمن هنرمندان نابینا و کم بینا که در سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف هنری (گویندگی، دوبلاژ، بازیگری در سینما و سریال و نیز تولید نمایش های رادیویی) فعالیت داشته است، امسال با شرکت در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (بخش آف استیج) اثری با نام «نادیدنی» به کارگردانی بابک حجری را به اجرا گذاشته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی این انجمن، با توجه به فرصت محدودی که داشتیم از میان هنرمندانی که با انجمن همکاری داشتند 2 نفر را برای این اثر انتخاب کردیم که یکی از آنها نابینا و دیگری معلول جسمی حرکتی است. با توجه به این که طرح ارائه شده می‌بایست با فضای اجرایی مطابقت داشته باشد، تغییرات زیادی در طرح اولیه نسبت به مکان اجرا، (بخشی از ساختمان عمارت روبرو) داده شد که با چند جلسه تمرین، کار آماده اجرا شد.

این گروه در جشنواره‌هایی چون رادیو فجر 1390 ، جشنواره فیلم نوآوری و شکوفایی 1387 ، جشنواره رسانه‌های دیجیتال 1389 ، جشنواره کارآفرینی 1391 شرکت داشته‌اند.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر اجرای تئاتر «نادیدنی» به کارگردان بابک حجری با همکاری روشندلان انجمن نابینایان شهر تهران" منتشر شده که نام این انجمن در خبرها اشتباه ذکر شده و نام صحیح "انجمن هنرمندان نابینا و کم بینا" می‌باشد.

عوامل دست‌اندرکار نمایش «نادیدنی» عبارتند از :تهیه‌کننده : سید محمد مصطفوی،نویسنده:امیر محمد محدثی،بازیگران : امیر سلامی، طیبه سیادت‌زاده.

عمارت روبرو در چهار راه ولیعصر - روبروی تئاتر شهر - بن بست کیان پور واقع است.

501

کد خبر: 899455

وب گردی

وب گردی