استاندار لرستان: پیگیر مشکلات بازنشستگان هستیم

استاندار لرستان گفت: تا آنجا که قانون به ما اجازه دهد در راستای حل مشکلات بازنشستگان اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید موسی خادمی در جلسه کانون بازنشستگان لرستان، اظهارکرد: امید می‌رود حرکاتی که باعث ایجاد اختلاف و کاهش اعتماد و ناامیدی میان اقشار مردم می‌شود دیگر تکرار نشوند. مشکلات در هر حوزه نشان می‌دهد که نظارت خوبی نداشته‌ایم. امروزه از مشکلات صندوق بازنشستگی در ادبیات برنامه‌ریزی به عنوان ابرچالش‌ها یاد می‌شود.

خادمی با اشاره به اینکه وجود صندوق بازنشستگی جهت سرمایه‌گذاری اندوخته‌های گذشته و به مرحله تولید رساندن آنان است، بیان کرد: به علت طولانی شدن دوران بازنشستگی ورودی صندوق از خروجی آن کمتر می‌شود بنابراین برای جبران و کاهش اختلاف باید با استفاده از سرمایه این صندوق کار اقتصادی و تولیدی انجام داد.

استاندار لرستان ادامه داد: متاسفانه به‌دلیل مدیریت اشتباه و استفاده نامناسب از سرمایه این صندوق با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که امید می‌رود با توجه به ظرفیت‌های کشور و منابع زیاد کشور با کمک مردم و مسئولین مشکلات حل شود.

وی با اشاره به تهیه زمین برای ساخت خانه امید در خرم‌آباد، گفت: با همکاری شهرداری کمیته‌ای جهت مشخص کردن مکان این خانه تشکیل خواهد شد تا هرچه سریع‌تر جهت احداث آن اقدام شود.

901

کد خبر: 900391

وب گردی

وب گردی