دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ‌با اشاره به برقراری امنیت پایدار در این شهرستان گفت: مأموران انتظامی عامل تیر اندازی منجر به جرح را در دشتستان شناسایی و دستگیر کردند‌.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید جواد رضوی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در برازجان برقرای امنیت در دشتستان را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از مشارکت مردم در ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: با مشارکت همه جانبه مردم و تلاش و رصد شبانه‌روزی پلیس امنیت در دشتستان برقرار و پایدار است.

وی از کاهش جرایم خشن در دشتستان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: برقراری امنیت و احساس امنیت در دشتستان با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم محقق و این مهم سبب کاهش جرائم خشن شده است

رئیس پلیس شهرستان دشتستان با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تیرخوردگی فردی با هویت معلوم و اعزام وی به بیمارستان، ماموران انتظامی دشتستان بالافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه عامل تیراندازی متواری شده بود خاطر نشان کرد:با بررسی مأموران مشخص شد فردی با یک قبضه اسلحه اقدام به شلیک تیر به سمت فرد مضروب کرده و سپس از محل متواری شده است.

وی با اشاره به دستگیری ضارب در کوتاه‌ترین زمان تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات میدانی ماموران انتظامی دشتستان عامل تیراندازی در دشتستان را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان با بیان اینکه متهم در بازجوییها و تحقیقات بهعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات و درگیریهای قبلی با شاکی عنوان کرد گفت: یکی از موثرترین راهکارهای پیشگیری از اینگونه جرایم همکاری عموم مردم در خصوص حل اختلافات از طریق مراجع قانونی است.

901

کد خبر: 900673

وب گردی

وب گردی