برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع چالشهای شهری در بردسیر

مسابقه نقاشی کودکان به همت شهرداری بردسیر و با پرداختن به 2 چالش مهم شهری 'آب یعنی زندگی' و 'زباله نریزیم' در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،شهرداری بردسیر همزمان با ایام دهه فجر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع چالشهای شهری همچون زباله و حفاظت از منابع آبی کرده است.
در این مسابقه که روز پنجشنبه و با شرکت 500 کودک 6 تا 12 سال در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد برگزار شد، کودکان درباره چالشهای مهم شهری نقاشی کشیدند و در جمع پاکبانان و خانواده ها پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
این کودکان همزمان با کشیدن نقاشی، شعر و ترانه خواندند و با اهدای گل از پاکبانان شهر تشکر کردند.
شهردار بردسیر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این برنامه با حضور کودکان، مشارکت کودک در مسائل اجتماعی - شهری و نوعی آموزش در این حوزه است.
وحید خطیبی افزود: پایه ریزی فکری و فرهنگی از کودکی آغاز می شود و آنچه که کودک امروز با آن آشنا می شود، فردا همه ما تاثیرش را در جامعه خواهیم دید.
وی در ادامه درباره نگرش شهرداری به برنامه های فرهنگی و هنری گفت: تلاش ما این است ضمن عمل به وظیفه خود در حوزه فرهنگی شهرداری، نوعی تعمق و فرهنگ سازی در این برنامه ها بگنجانیم و آموزش توام با احترام را نسبت به مردم به عنوان مخاطبین اصلی برنامه های فرهنگی - هنری در دستور کار خود قرار بدهیم و از موازی کاری، ناهماهنگی و رقابتهای نادرست بپرهیزیم.
شهردار بردسیر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری را یک ضرورت دانست و افزود: درصدد هستیم شهروندان را در جهت مشارکت حداکثری در این برنامه ها ترغیب کنیم.
وی وعده داد در آینده نزدیک چندین برنامه ویژه فرهنگی برای اولین بار در بردسیر اجرا خواهد شد.
در پایان این جشن باشکوه، به 21 اثر برتر که دارای خلاقیت و استقلال کودک در خلق اثر بوده، در هفت رده سنی جوایزی اهدا شد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

منبع:ایرنا

204

کد خبر: 900988

وب گردی

وب گردی