ناحیه بندی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان ها موجب پویایی و کار آمدی بیشتر می شود

در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برتوجه ویژه به بخشنامه اخیر سازمان محترم مرکزی پیرامون اصلاح و ساماندهی تشکیلات و نیروی انسانی تاکید شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و استان ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به بخش نامه اخیر سازمان مرکزی اصلاح چارت سازمانی، چابک سازی دانشگاه و ناحیه بندی دانشگاه ه آزاد اسلامی را اقدامی بسیار مفید برای پویایی دانشگاه برشمرد و گفت به طور قطع این اقدام کارایی و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی را تقویت خواهد کرد.

در ادامه دکتر حبیب الله نخعی رئیس دبیرخانه هیأت امنا با بیان ضرورت و اهمیت اصلاح و ساماندهی تشکیلات دانشگاهی فواید ارزشمند طرح ناحیه بندی مصوبات سیزدهمین نشست هماهنگی های و پایش امور استان ها را بر شمرد و از مسوولان مربوطه که متولی پیگیری بندی های این مصوبه هستند ؛خواست در فرصت تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند. گفتنی است در این جلسه قرار شد در راستای طرح ناحیه بندی و به منظور کاهش فعالیت های موازی و هم افزایی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی استان به عنوان یک ناحیه باشد .

کد خبر: 901889

وب گردی

وب گردی