انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی فرامرزی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی پیامی برای تمامی مردم جهان است گفت: انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست بلکه این یک ایدئولوژی فرا مرزی است.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک پیامی برای تمامی مردم جهان است اظهار کرد: یقینا انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست بلکه این یک ایدئولوژی فرا مرزی است.

وی افزود: روز ۱۲ بهمن روز آغاز تغییرات بنیادین در ایران اسلامی بود و ما تغییر رژیم را در این روز داشتیم که این نکته بسیار مهمی است چرا که دیروز به ما یاد داد که اگر اراده‌ای ملی همراه با با یک رهبری فرهمند باشد حتما می توانند تغییرات بنیادینی ایجاد کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه ما راه بسیار طولانی داریم گفت: من مطمئن هستم نسل جدید و جوان ما با توجه به دسترسی آنها به شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی حتماً می‌توانند آینده بهتری برای ایران با رهبری مقام معظم رهبری رقم بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که با گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی کشورهای غربی تلاش می‌کنند که این وحدت و انسجام ملی را به مخاطره بیاندازند تاکید کرد: آنچه بعد از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی برای ما بسیار مهم است این است که بتوانیم گام های بزرگتری در جهت آبادانی و شکوه ایران در راستای ایجاد تغییرات مثبت برداریم.

آخوندی در ادامه اظهار داشت: قطعاً گروه‌های سیاسی و اجتماعی می‌توانند انقلاب را ارزیابی کنند ولی فارغ از اینکه چه ارزیابی هایی صورت می گیرد برای ما مهم است که در بهمن ۵۷ اراده ملی قدرت خودش را در کشور به نمایش گذاشت و ماحصل آن طلوع یک انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان تاکید کرد: ما اطمینان کامل داریم که از شکافهای مختصر اجتماعی که در ایران وجود دارد خواهیم گذشت و حتماً جوانان ایران با عمل به فرامین مقام معظم رهبری می تواند آینده بسیار پر فروغ تری برای ایران رقم بزنند.

301

کد خبر: 903051

وب گردی

وب گردی