اعلام دانشگاه‌های خارجی تایید شده طی هفته آینده

قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت از اعلام اسامی دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت برای تحصیل دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در سال 2018 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر حمید اکبری ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت برای تحصیل دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در سال 2018 طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه لیست دانشگاه‌های مورد تایید برای تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی که بر مبنای رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی و رتبه و جایگاه دانشگاه‌های خارجی در این رتبه‌بندی‌ها تعیین شده است، گفت: این لیست از سوی وزارت بهداشت طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

قائم مقام معاونت آموزشی وزیر بهداشت اظهار کرد: در سال 2018 تغییراتی در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت، بر اساس تغییر رتبه هر دانشگاه در طول یک سال گذشته، داده شده و برخی دانشگاه‌ها از لیست وزارت بهداشت حذف و برخی اضافه شده‌اند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در پایان تاکید کرد: توصیه می‌شود اگر اشخاصی تمایل به تحصیل به دانشگاه‌های خارج از کشور دارند، به لیستی که توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، توجه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

204

کد خبر: 903195

وب گردی

وب گردی